Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Riksu:Vahinkoja tulee päivittäin, mutta matot on pois lattioilta ja mun mielestä pissan kuivaaminen lattialta on melkein helpompaa kuin vaipanvaihto.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Tungen tähän ketjuun... Mites te kenellä on kangassohvia yms. niin suojaatteko ne jotenkin? Meilläkin 2v2kk tyttö ja mietiskelen pitäiskö vaippaa vaan ottaa pois ja katsoa mitä käy... Pottahommat ei tuota edelleenkään kauheasti kiinnosta, vaikka meillä on 4v isosisko mallina. Mutta kun on kangassohvaa, kangastuoleja ja kaikkea... pläääh. Tehoisko tarrataulu jo ton ikäisillä?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Riksu:Vahinkoja tulee päivittäin, mutta matot on pois lattioilta ja mun mielestä pissan kuivaaminen lattialta on melkein helpompaa kuin vaipanvaihto.
Tungen tähän ketjuun... Mites te kenellä on kangassohvia yms. niin suojaatteko ne jotenkin? Meilläkin 2v2kk tyttö ja mietiskelen pitäiskö vaippaa vaan ottaa pois ja katsoa mitä käy... Pottahommat ei tuota edelleenkään kauheasti kiinnosta, vaikka meillä on 4v isosisko mallina. Mutta kun on kangassohvaa, kangastuoleja ja kaikkea... pläääh. Tehoisko tarrataulu jo ton ikäisillä?
Alkuperäinen kirjoittaja Riksu:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Riksu:Vahinkoja tulee päivittäin, mutta matot on pois lattioilta ja mun mielestä pissan kuivaaminen lattialta on melkein helpompaa kuin vaipanvaihto.
Tungen tähän ketjuun... Mites te kenellä on kangassohvia yms. niin suojaatteko ne jotenkin? Meilläkin 2v2kk tyttö ja mietiskelen pitäiskö vaippaa vaan ottaa pois ja katsoa mitä käy... Pottahommat ei tuota edelleenkään kauheasti kiinnosta, vaikka meillä on 4v isosisko mallina. Mutta kun on kangassohvaa, kangastuoleja ja kaikkea... pläääh. Tehoisko tarrataulu jo ton ikäisillä?
Meillä on kangassohva. Käytän sen päällä vilttiä, jolle on tullut pissa ehkä kaksi kertaa. Tietty pitää vähän vahtia, ettei sohvalla vietetä aikaa tuhottomasti pylly paljaana...
Ja tarrataulukin on käytössä. Aluksi lapsi oli tosi innoissaan, mutta nyt ei enä edes muista sitä. Riittää, kun taputetaan yhdessä hienolle pissalle![]()