Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2005 klo 23:35 kaislikossa suhisee kirjoitti:Meillä kuivataan rummussa lähestulkoon kaikki. Poikkeuksena on oikeastaan ns pyhävaatteet, eli miehen puvun housut, jakut...
Myöskään muovitettuja lasten alustoja (joita käytetään siis vaipanvaihtoalustana) en laita rumpuun.
Jarrusukat, alusvaatteet, farkut, lakanat, pyyheliinat, paidat, housut... kaikki pyörii rummussa. Ulos tullessa mukavan pehmeitä, esim farkut ei ole sellaiset koppurat kuin narulla kuivattuna.
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2006 klo 11:18 mamma-72 kirjoitti:Vaatteet myös kuluu ja nukkaantuu nopeammin.
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2005 klo 03:23 Äiti-ihminen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2005 klo 23:35 kaislikossa suhisee kirjoitti:Meillä kuivataan rummussa lähestulkoon kaikki. Poikkeuksena on oikeastaan ns pyhävaatteet, eli miehen puvun housut, jakut...
Myöskään muovitettuja lasten alustoja (joita käytetään siis vaipanvaihtoalustana) en laita rumpuun.
Jarrusukat, alusvaatteet, farkut, lakanat, pyyheliinat, paidat, housut... kaikki pyörii rummussa. Ulos tullessa mukavan pehmeitä, esim farkut ei ole sellaiset koppurat kuin narulla kuivattuna.
Samaten.
Mulla on periaate, jos ei arkivaate kestä konepesua 60 asteessa ja kuivausta rummusta, se vaate saakin mennä pilalle. Toistaiseksi kaikki vaatteet ovat olleet käyttökelpoisia kuivausrummusta oton jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2006 klo 11:41 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2006 klo 11:18 mamma-72 kirjoitti:Vaatteet myös kuluu ja nukkaantuu nopeammin.
Ei pidä paikkaansa. Työtehoseura on joskus tehnyt asiasta tutkimuksen ja todennut väitteen paikkansa pitämättömäksi. Rumpu poistaa vaatteista nukkaa, joka muuten irtoaa huoneilmaan.
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2006 klo 09:38 mamma-72 kirjoitti:Mietin vaan, että miksiköhän ainakin meillä monissa lastenkin vaatteissa on rumpukuivaus kielletty... ja puuvillaisia ovat. Kyllä siitä siis jotain haittaakin on. Itse olen tyytyväinen juuri siihen, että esim. pyyhkeistä irtoaa ylimääräinen nukka, mutta muutamassa vaatteessa olen kyllä huomannut, että rumpukuivaus on aiheuttanut sellaista nukkamaista kulumaa... tiedä sitten miksi sitä sanoisi. Joten meillä kuivatetaan telineellä ja silitetään siistiksi ja pehmoiseksi. =)