Kuis teil ilmotettaa et huussi on varattu seuraavan tovin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juntti No:1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Me ollaan tämmöisenä maalla asuvana kestovaippoja käyttäneenä perheenä niin tottuneet tuohon PASKAAN, se on niin luonnollinen asia ilmoittaa :xmas:

Juu nii määki oon niin tottunu. Ja mikä siin muute on, et jotku häppee sitä paskanhajua, ettei toinen saa mennä heti oman sontimisen jälkee esim kusel?

En mä ilmota mihin menen, paitsi jos poistun kotoa. Jos mä ilmottasin meneväni vessaan, niin ihan taatusti on joku oven takana vinkumassa. Tosin toinen kissa on pakko ottaa vessaan (ja suihkuun) mukaan, koska se raapii ja huutaa muuten oven takaana ihan koko ajan.
Kiva huomata että muillakin lapsilla on tapana ilmottaa menevänsä vessaan :D. Meillä kuopus jankkaa niin kauan että on kakkahätä tai pissahätä, kunnes sille sanoo että mene vessaan... rasittavaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Juntti No:1:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Me ollaan tämmöisenä maalla asuvana kestovaippoja käyttäneenä perheenä niin tottuneet tuohon PASKAAN, se on niin luonnollinen asia ilmoittaa :xmas:

Juu nii määki oon niin tottunu. Ja mikä siin muute on, et jotku häppee sitä paskanhajua, ettei toinen saa mennä heti oman sontimisen jälkee esim kusel?

Ne on kai niitä hienonenääsiä.

No emmäkää siitä tykkää, mutta kailotan senkin sitten kovaan ääneen ett' HYI HELEKUTTI- MITÄ SÄÄ OOT SYÄNY?!