Kuis teil ilmotettaa et huussi on varattu seuraavan tovin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juntti No:1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juntti No:1

Vieras
Mää sanon vaan et "mää meen ny paskal". Jätän oven silti auki jos mukulal hätä tullee tai asiaa.

Onk tääl pal simmosii hianohelmoi ko on menos johkii "pikkulaan" yms naurettavvaa?

Ja juu, juntei ollaa pahimmast pääst. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja dada:
Miks siitä vessaan menemisestä pitää erikseen mainita? mä en tajua.. :laugh:

tätä olen ihmetellyt suuresti..omat lapset ilmoittavat aina kun menevät vessaan ja hokevat niin kauan, että sanon juu mene vain.

itse en ilmoittele.

No iha siks ko yleens mukulal iskee kusihätä just ko mää saan perseeni sovitettuu siihen pöntöl. Ei tartte si valittaa ko mennee hetki, ko annettii tilaisuus käydä ennen mun mennoo.

Alkuperäinen kirjoittaja voi tsiisus:

niinpä :D
ilmotatko myös jos menet keittiöön tekee ruokaa tai laittaa pyykkejä :D

Itse kyllä saatan mainita siitäkin lapsille.. että tietävät missäpäin olen ja että meneekö siellä pitkään, jos esim. tarvitsevat apua jossain tms. Kerron myös jos aion viedä roskat. Enpä tiedä, sellainen tapa vaan on jäänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Juntti No:1:
No iha siks ko yleens mukulal iskee kusihätä just ko mää saan perseeni sovitettuu siihen pöntöl. Ei tartte si valittaa ko mennee hetki, ko annettii tilaisuus käydä ennen mun mennoo.

okei :D

miten olisi toinen vessa tai pönttö?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:

Ja jokapaikkaan mahtuukin vai?

no omakotitaloon mahtuu useimmiten :)
meidän tutuilla on kaksi vessaa,teki toisen kun lapsia on viisi :p

Alkuperäinen kirjoittaja juuu:

tätä olen ihmetellyt suuresti..omat lapset ilmoittavat aina kun menevät vessaan ja hokevat niin kauan, että sanon juu mene vain.

itse en ilmoittele.

Pienet lapset mä vielä ymmärrän..monet heille itselle tärkeät asiat tuntuu olevan silloin ilmoitusluontoisia :D

Alkuperäinen kirjoittaja juuu:

itse en ilmoittele.

Pienet lapset mä vielä ymmärrän..monet heille itselle tärkeät asiat tuntuu olevan silloin ilmoitusluontoisia :D

niinpä :D

Joo ootas käyn väsäämäs ämpäristä semmosen toisen, se vois mahtuu vaik toho eteisee! Hyvä ajatus muute, eipä käyny miäles! Tänks! :D

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:

Ja jokapaikkaan mahtuukin vai?

no omakotitaloon mahtuu useimmiten :)
meidän tutuilla on kaksi vessaa,teki toisen kun lapsia on viisi :p

No omakotitaloon juu. Mut kyllä mä silti ilmoitan :saint:

En yleensä ilmottele, mutta jos nyt satun miehen kanssa vaikka olkkarissa istua juttelemassa niin sanon, että meen vessaan, enkä vaan häivy paikalta sanaakaan sanomatta :D