Kuis olis perjantain naamakuvaketju??

• Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja on meitä ystävällisiäkin;29410372:
Sinä olet kyllä mukavan näköinen nainen, en ymmärrä miksi saat niin paljon paskaa niskaasi. Ehkä juuri siksi sitten? :) hyvä kuitenkin, ettei taida palstan kommentit sun elämääsi hetkauttaa, niin sen pitää ollakin!
Kiitos. Palsta ei ol niin vakava paikka, että viitsisin paljoa hetkauttaa korviani moiselle löpinälle.

"Elina"
[QUOTE="oho";29409726]Hmm. Minä oon ollu aina siinä luulossa, että kaukana toisistaan olevat silmät on nimenomaan kauneusihanne. Toki sellaisiakin varmaan löytyy keille se ei sovi..mutta yleisesti ottaen mieluummin silmät kaukana toisistaan kuin lähellä toisiaan.[/QUOTE]

On myös kultainen keskitie.
Eli ei ääripäätapauksia, vaan ihan siinä välissäkin on jotakin;)

luulee
Alkuperäinen kirjoittaja on meitä ystävällisiäkin;29410372:
Sinä olet kyllä mukavan näköinen nainen, en ymmärrä miksi saat niin paljon paskaa niskaasi. Ehkä juuri siksi sitten? :) hyvä kuitenkin, ettei taida palstan kommentit sun elämääsi hetkauttaa, niin sen pitää ollakin!
olevansa palstan prinsessa, niin, kuin Peyotekin. Aina ovat suuna päänä pätemässä. Kuvottavia.

olevansa palstan prinsessa, niin, kuin Peyotekin. Aina ovat suuna päänä pätemässä. Kuvottavia.
Mä luulen, että esimerkiksi sinä luulet enemmän mitä minä. Olen ihan tavallinen ihminen joka elää tavallista elämää. Jotkut täällä vain ovat päättäneet, että olen jotain aivan muuta. Mutta ei se minua haittaa jatkakaa vain :)

on meitä ystävällisiäkin
Mua ihmetyttää tollaset kommentit. Palstan prinsessa? Mitä ihmettä se edes tarkoittaa? Aikuisten elämässä joku on prinsessa??? :LOL:

Juu, koetappas sinäkin leikkiä vähemmän lasten leikkejä ja tuu tänne aikuisten puolelle. Kyllä ne lapset siellä pärjää keskenään ;)

Peyote
[QUOTE="Lucy";29410441]Sympatisoin täällä karsastustasi :) :heart: (En ollut huomannut asiaa ennen kuin joku siitä alkoi täällä huutelemaan joskus) Minullakin karsastusta, näyttäisi olevan samalla lailla kuin sinullakin, toinen silmä vähän elelee omaa elämäänsä :)[/QUOTE]

Ei mun silmät karsasta tossa kuvassa.

Yhteistyössä