kfkfkf
Joo, aika läpinäkyvääEn jaksa. En jaksa tollasta mukaihanaa millä yritetään vaan loukata. Se on alikehittynyttä.
Laittais ite kuvansa ni me voitais verrata et kummassa kuvassa sillä on isompi nenä
Joo, aika läpinäkyvääEn jaksa. En jaksa tollasta mukaihanaa millä yritetään vaan loukata. Se on alikehittynyttä.
Katsopa tarkemmin. Toinen katsoo itään ja toinen länteen.Ei mun silmät karsasta tossa kuvassa.
Taitaa sullakin vääntyä hiukan pohjoiseen ja etelään.Alkuperäinen kirjoittaja eikö?;29410906:Katsopa tarkemmin. Toinen katsoo itään ja toinen länteen.
Ai, sä aloitit jo sen parran kasvatuksen, sänki näkyy jo.
Gallupin tulosten varjossa oli pakko kokeilla. Missäs sun kuvas? Se sun joulun jälkeinen kunto kuva on ihanasti piirtynyt mun verkkokalvoilleAi, sä aloitit jo sen parran kasvatuksen, sänki näkyy jo.
kun tulit hellarin avuksi, hän ei itse enää jaksa.Taitaa sullakin vääntyä hiukan pohjoiseen ja etelään.
No sit se varmaan löytyy sieltä sun kuvatiedostoistas.=)Gallupin tulosten varjossa oli pakko kokeilla. Missäs sun kuvas? Se sun joulun jälkeinen kunto kuva on ihanasti piirtynyt mun verkkokalvoille
Oletko Muhokselta lähtöisin?Pilvenpolttelijan myssy päässä ( vaikka en todellakaan ikinä mikään pössyttelijä ole ollut, ikinä. Hyi) :saint:
Totuudenhan minäkin kerroin.En tullut. Kerroin vain totuuden
Kuvatiedostoista? Taustakuva se on :heart:No sit se varmaan löytyy sieltä sun kuvatiedostoistas.=)
Mut voinhan mä tän viel laittaa. Just for you beibe.
Ihanaa.:heart:Kuvatiedostoista? Taustakuva se on :heart:
Mit vit..kuka perkele on tehny mun perseestä vitsin?No sit se varmaan löytyy sieltä sun kuvatiedostoistas.=)
Mut voinhan mä tän viel laittaa. Just for you beibe.
iltameikki sulla booty ehkä aavistuksen on levinnyt toi musta luomiväri silmien alapuolelle jotenkin naamioksi, mutta ei se menoa haittaa?
No siis hei sister, ei se sitä tarkoita jos sulla on samasta ale-korista ostetut sexyt tangat että perse olis niiku automaattisesti sun!!Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29411030:Mit vit..kuka perkele on tehny mun perseestä vitsin?
:heart:
On sillä yli hartioitten.Alkuperäinen kirjoittaja syksyn "stalker";29411165:Ei sun tarttekkaan, oot ihanan näkönen! Onks sun pojalla pitkät hiukset?