Aika hyi olet itsekin.Pilvenpolttelijan myssy päässä ( vaikka en todellakaan ikinä mikään pössyttelijä ole ollut, ikinä. Hyi) :saint:
Se on ite joka toista haukkuu :snotty:Aika hyi olet itsekin.
se totuus.Se on ite joka toista haukkuu :snotty:
Sinä olet kyllä mukavan näköinen nainen, en ymmärrä miksi saat niin paljon paskaa niskaasi. Ehkä juuri siksi sitten? hyvä kuitenkin, ettei taida palstan kommentit sun elämääsi hetkauttaa, niin sen pitää ollakin!
Kiitos. Palsta ei ol niin vakava paikka, että viitsisin paljoa hetkauttaa korviani moiselle löpinälle.Alkuperäinen kirjoittaja on meitä ystävällisiäkin;29410372:Sinä olet kyllä mukavan näköinen nainen, en ymmärrä miksi saat niin paljon paskaa niskaasi. Ehkä juuri siksi sitten? hyvä kuitenkin, ettei taida palstan kommentit sun elämääsi hetkauttaa, niin sen pitää ollakin!
olevansa palstan prinsessa, niin, kuin Peyotekin. Aina ovat suuna päänä pätemässä. Kuvottavia.Alkuperäinen kirjoittaja on meitä ystävällisiäkin;29410372:Sinä olet kyllä mukavan näköinen nainen, en ymmärrä miksi saat niin paljon paskaa niskaasi. Ehkä juuri siksi sitten? hyvä kuitenkin, ettei taida palstan kommentit sun elämääsi hetkauttaa, niin sen pitää ollakin!
Mä luulen, että esimerkiksi sinä luulet enemmän mitä minä. Olen ihan tavallinen ihminen joka elää tavallista elämää. Jotkut täällä vain ovat päättäneet, että olen jotain aivan muuta. Mutta ei se minua haittaa jatkakaa vainolevansa palstan prinsessa, niin, kuin Peyotekin. Aina ovat suuna päänä pätemässä. Kuvottavia.
Mua ihmetyttää tollaset kommentit. Palstan prinsessa? Mitä ihmettä se edes tarkoittaa? Aikuisten elämässä joku on prinsessa???olevansa palstan prinsessa, niin, kuin Peyotekin. Aina ovat suuna päänä pätemässä. Kuvottavia.
Sympatisoin täällä karsastustasi :heart: (En ollut huomannut asiaa ennen kuin joku siitä alkoi täällä huutelemaan joskus) Minullakin karsastusta, näyttäisi olevan samalla lailla kuin sinullakin, toinen silmä vähän elelee omaa elämäänsä
:heart::kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29410472:
:kiss: :hug::heart::kiss:
Hahahah, no nyt oot osannu rajata yläluometkin, mut tiesitkös että ne rajaukset pitäs olla kiinni tossa ripsien tyvessä, ei noin että ensin on parin millin rako ja sit rajaukset.
Älä yritä, ei tää oo sun kuva. Mä näin sen sun edellisen naamakuvan, ja se oli ruman hiirulaisen naama. Hyvä yritys kumminkin.
Ei olekaan. En laita naamaani ketjuun.Älä yritä, ei tää oo sun kuva. Mä näin sen sun edellisen naamakuvan, ja se oli ruman hiirulaisen naama. Hyvä yritys kumminkin.
Ihanaaa, eikös tässä ole mäkikuningas ja makkaraprinsessaAlkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29410641:
Laitapa sellainen kuva, jossa karsastaa. Voidaan verrata.Ei mun silmät karsasta tossa kuvassa.
En jaksa. En jaksa tollasta mukaihanaa millä yritetään vaan loukata. Se on alikehittynyttä.Laitapa sellainen kuva, jossa karsastaa. Voidaan verrata.