Moi! Niin meen minäkin. Ihan tööt mutta lypsän vielä.Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Moi! Mä meen oikeesti kohta tutuun.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Tööt :attn:
Moi! Niin meen minäkin. Ihan tööt mutta lypsän vielä.Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Moi! Mä meen oikeesti kohta tutuun.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Tööt :attn:
Onko teillä lehmiä? Meillä on traktori.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Moi! Niin meen minäkin. Ihan tööt mutta lypsän vielä.Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Moi! Mä meen oikeesti kohta tutuun.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Tööt :attn:
*reps* Yks lehmä vain ja sen utareet on tänään jääny vähälle hoidolleAlkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Onko teillä lehmiä? Meillä on traktori.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Moi! Niin meen minäkin. Ihan tööt mutta lypsän vielä.Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Moi! Mä meen oikeesti kohta tutuun.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Tööt :attn:
mitä v*ttua?? eikö täällä saa mielipiteitään kertoa?? mitä sekaantumista tuo oli?Alkuperäinen kirjoittaja zxz:jycke, et sekaannu vieraisiin naisiin, olipa sitten vanha tai uusi.