kuinka "yleistä riistaa" teidän puhelimet on teidän parisuhteissanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mere:
Puhelimet on ihan toisen saatavilla, tosin kummallakaan ei ole tarvetta mennä selailemaan toisen puhelinta.

Näin. Mies joskus sanoo, että vastaa sinä tai kato keltä tuli viesti, jos ei itse pääse puhelimeen.
Minun puhelimeen ei juuri koske, koska tulee usein työasioita.

Mua inhottaa ajatus, että kaverilleni luottamuksellisesti lähettämän viestin lukeekin sen mies! Pitäsi melkein kysyä kavereilta onko niilläkin tuollaista, että mies lukee viestit ja päinvastoin. Meillä on omat puhelimet, sähköpostit ym. eikä niihin kuikita ilman lupaa. Jokaisella saa olla yksityisyytensä, myös parisuhteessa. Samalla kunnioittaa myös toisten eli ystävien yksityisyyttä.

Ei mitään rajoitteita...molemmat voi vahdata toisen kännyä niin paljon kuin huvittaa...mulle on ihan outoa et en saisi miehen kännyyn koskea...tulisin ihan epäluuloiseksi :D... ei me pahemmin katsella kun ei ole mitään katsottavaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja obossumi:
Mies lukee usein miulle tuleet viestit ennen minuu. Ihan luvalla ja välillä pyynnöstä. Ja kerron miehelleni kaiken. Ystävät tietää...ystisten kanssa kaikki salaisuudet menee sillai, et "elä sano kelleen, mut miehelles tottakai".

Oletko varma että kaikki ystäväsi ovat tuota mieltä? :|

Kyllä ne tietää. Ja ovat samaa mieltä. Samalla lailla niiden miehet kuulee miun jutut vaimoiltaan. Kyseessä siis pieni porukka, jossa kaikki tietää kaikkien asiat, tai ainakin luulee tietävänsä. Eri asia on tietenkin asiat, joista ei ihan oikeesti saa sanoo kelleen, en mie niistä sano miehelleni. Ja epäselvissä kohdissa kysyn ystäviltä, et saanko sanoo miehelleni. Eli kyseessä ei oo luottamuksen pettäminen. Sitä ei harrasteta.

Mulla on uusi hieno puhelin ja lapset ei saa koskea siihen, mutta se muo joskus v***ttaa, ettei mies voi vastata, jos mun puhelin soi sen vieressä ja mä olen jossain kaukana :headwall:
Miehen puhlein ei oo tällähetkellä kovin yksityinen; siitä on siirto mun puhelimeen, eli sen puhelut tulee kaikki mulle :D

kotona makailevat jossakin pöydänkulmalla. Jos puhelin soi niin huikataan toiselle että soi. Minä voin vastata jos joku yhteinen tuttu soittaa, mies ei edes silloin ellen käskemällä käske. toisen puhelimella saatetaan soitaa, mutta tekstareita eikä puhelinluetteloita tutkita.
aika iso osa puhelinluetteloa ja tekstareita työhön liittyviä.

Alkuperäinen kirjoittaja obossumi:
Mies lukee usein miulle tuleet viestit ennen minuu.

No mä en voi sanoa että usein, mutta jos mä ajan autoa ja tulee viesti, pyydän miestä lukemaan sen. Sitä en tiedä, mitä ystävät on asiasta mieltä, mutta eipä ne sitä mistään tiedäkkään :D

Molemmat kayttää omaansa , vastaa toisen omaan jos toinen "estynyt" vastaamaan.
Miehen puhelin kulkee aina miehellä koska sillä on puhelimessa firman tärkeitä "salattavia" tietoja. Kotona kylläkin vapaasti käytettävissä eli pääsisin lukemaan jos haluaisin. Samoin sähköpostitkin "saatavilla" jos vain kiinnostais.

Meillä on omat puhelimet ja omia käytetään. Joskus jos minulla tekstiviestissä joku tieto, jota mies tarttee, tyrkkään sille puhelimeni käteen ja käsken itse etsiä. Minulla ei ole salaisia tietoja puhelimessa. Työpuhelimeeni ei ulkopuolisten ole lupa koskea, eikä siihen kosketakaan.

Yhteistyössä