Kuinka voi lähestyä epämiellyttävää nikkiä?

  • Viestiketjun aloittaja arkajalka
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Miks hitossa pitäisi lähestyä? :eek:
no kato ku mie ennen töihin lähtöä kävin ilimeisesti kusasemassa jonku aamumuroihin. ja varmaan liruttelin matkanvarrellaki usiampaan paikkaan....

:LOL:
Ounou. :whistle: Sullon vissiin jotain virtsanpidätysvaivaa. :LOL:
näin on :LOL: pitänee kysellä Lady Tenalta vähän vinkkejä ;) :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hohoi:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja arkajalka:
Miksi te ootte miun ketjussa eri asian tiimoilta. :(
monesti ketjut rönsyää alakuperäsestä kysymyksestä ihan eri juttuihin.
Sinulle sitä varmaan tapahtuu jatkuvasti?
no tsekkaa kaikki ketjut mihin mie oon ikinä vastannu kuin myös kaikki miun alottamat. sieltähän se totuus löytyy ;)

I have nothing to hide!

ja btw, luulen että sie oot tuo arkajalka.... tiiäkkö että modet näkee ip:t? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Nyynä, mitäs muuta sulle kuuluu :whistle: :D
no mitäs tässä, haistelen lannantuoksuja... eikös sitä sanota että paskan hajussa kasvaa? joten mie yritän saaha muutaman sentin lisää vartta tässä samalla :D
Minä olen elänyt mieheni kanssa jo 8 vuotta, eikä tuo hajussa kasvaa juttu toimi :whistle:
höh, no voi paska... :( :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: sie rikoit miun illuusion :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Nyynä, mitäs muuta sulle kuuluu :whistle: :D
no mitäs tässä, haistelen lannantuoksuja... eikös sitä sanota että paskan hajussa kasvaa? joten mie yritän saaha muutaman sentin lisää vartta tässä samalla :D
Minä olen elänyt mieheni kanssa jo 8 vuotta, eikä tuo hajussa kasvaa juttu toimi :whistle:
höh, no voi paska... :( :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: sie rikoit miun illuusion :LOL:
Mutta hetkinen, eihän siinä sanonnassa sanota että mihin suuntaan kasvaa, että ehkä se onkin toiminut :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Nyynä, mitäs muuta sulle kuuluu :whistle: :D
no mitäs tässä, haistelen lannantuoksuja... eikös sitä sanota että paskan hajussa kasvaa? joten mie yritän saaha muutaman sentin lisää vartta tässä samalla :D
Minä olen elänyt mieheni kanssa jo 8 vuotta, eikä tuo hajussa kasvaa juttu toimi :whistle:
höh, no voi paska... :( :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: sie rikoit miun illuusion :LOL:
Mutta hetkinen, eihän siinä sanonnassa sanota että mihin suuntaan kasvaa, että ehkä se onkin toiminut :LOL:


:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: *repesin*
 
Kohteliaasti pyydän anteeksi tunkeutumista ketjuusi ap, mutta aihetta en ole vaihtamassa!
Alkoi tosissaan kiinnostaan MIKSI ottaa yhteyttä epämiellyttävään nikkiin. Ja tarkotatko että sen/niiden tekstit on epämiellyttäviä vai kenties kirjaimellisesti se nikki, tuoko se epämiellyttäviä muistoja kenties?

Ja miksi mennä haistatteleen ventovieraille? Antaa jokaisen olla niinku on.
Welcome to this world.
 
arkajalka
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja hohoi:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja arkajalka:
Miksi te ootte miun ketjussa eri asian tiimoilta. :(
monesti ketjut rönsyää alakuperäsestä kysymyksestä ihan eri juttuihin.
Sinulle sitä varmaan tapahtuu jatkuvasti?
no tsekkaa kaikki ketjut mihin mie oon ikinä vastannu kuin myös kaikki miun alottamat. sieltähän se totuus löytyy ;)

I have nothing to hide!

ja btw, luulen että sie oot tuo arkajalka.... tiiäkkö että modet näkee ip:t? :whistle:

Ei oo muuten mie, olin ihan muualla vähän aikaa, kato yveet jos haluat ihan vapaasti.
 
arkajalka
Alkuperäinen kirjoittaja RokkiAusten:
Kohteliaasti pyydän anteeksi tunkeutumista ketjuusi ap, mutta aihetta en ole vaihtamassa!
Alkoi tosissaan kiinnostaan MIKSI ottaa yhteyttä epämiellyttävään nikkiin. Ja tarkotatko että sen/niiden tekstit on epämiellyttäviä vai kenties kirjaimellisesti se nikki, tuoko se epämiellyttäviä muistoja kenties?

Ja miksi mennä haistatteleen ventovieraille? Antaa jokaisen olla niinku on.
Welcome to this world.
Jos joutuu saman ketjun kanssa epämiellyttävään nikkiin, niin voi olla pakko vaikka jutella sen kanssa. En mie huvikseni lähestyiskään.
 

Yhteistyössä