Ahaa. Mä en ole oikein ottanut hänestä selkoa, että mikä on. Mutta, jospa hää ois nyt saanut pakollista palstataukoa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pssst, onko Herra Heppu ollut palstalla?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Muakaan ei kukaan lähesty.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Miks hitossa pitäisi lähestyä?
Se taitaa olla ROUVA... Ja ei oo näkyny, olikohan sunnuntaina viimeksi?
Se jossain vaiheessa sanoi olevansa nainen. Muistan hänen kirjoituksia Suomi24:n sijais/biovanhemmat palstalta. Oli aika kylmää kyytiä.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:[]Ahaa. Mä en ole oikein ottanut hänestä selkoa, että mikä on. Mutta, jospa hää ois nyt saanut pakollista palstataukoa. :saint:
Mää oon missannut tuon paljastuksen. Voin vaan kuvitella hänen kirjoituksensa, pitääpä käydä kurkkimassa suomi24:lle. Josko osaisin yhdistää. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Se jossain vaiheessa sanoi olevansa nainen. Muistan hänen kirjoituksia Suomi24:n sijais/biovanhemmat palstalta. Oli aika kylmää kyytiä.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:[]Ahaa. Mä en ole oikein ottanut hänestä selkoa, että mikä on. Mutta, jospa hää ois nyt saanut pakollista palstataukoa. :saint:
Se on se tyyppi joka linkittelee niitä vanhemat-palstan sivustoja tänne. Se joka jauhaa niistä turhista huostaanotoista.Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Kuka on Herra Heppu????
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Mää oon missannut tuon paljastuksen. Voin vaan kuvitella hänen kirjoituksensa, pitääpä käydä kurkkimassa suomi24:lle. Josko osaisin yhdistää. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:Ei juma... nyt tulee kyllä pissit housuun!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Mikä heppu?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pssst, onko Herra Heppu ollut palstalla?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Muakaan ei kukaan lähesty.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Miks hitossa pitäisi lähestyä?
Se taitaa olla ROUVA... Ja ei oo näkyny, olikohan sunnuntaina viimeksi?
Tää ei voi olla enää totta! Uskomatonta porukkaa! Mitähän ap ajattelee. Mua kyllä jo vähän säälittää.Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Tää keskustelu näköjään venyi ihan uusiin ulottuvuuksiin
Ap kyllä taitaa ihan vaan provoilla. :saint: Eikai kukaan tosisaan moisia kysele.Alkuperäinen kirjoittaja joku vaan:Tää ei voi olla enää totta! Uskomatonta porukkaa! Mitähän ap ajattelee. Mua kyllä jo vähän säälittää.Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Tää keskustelu näköjään venyi ihan uusiin ulottuvuuksiin