Pssst, onko Herra Heppu ollut palstalla?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Muakaan ei kukaan lähesty.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Miks hitossa pitäisi lähestyä?
Pssst, onko Herra Heppu ollut palstalla?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Muakaan ei kukaan lähesty.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Miks hitossa pitäisi lähestyä?
Ounou. Sullon vissiin jotain virtsanpidätysvaivaa.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no kato ku mie ennen töihin lähtöä kävin ilimeisesti kusasemassa jonku aamumuroihin. ja varmaan liruttelin matkanvarrellaki usiampaan paikkaan....Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Miks hitossa pitäisi lähestyä?
näin on pitänee kysellä Lady Tenalta vähän vinkkejäAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ounou. Sullon vissiin jotain virtsanpidätysvaivaa.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no kato ku mie ennen töihin lähtöä kävin ilimeisesti kusasemassa jonku aamumuroihin. ja varmaan liruttelin matkanvarrellaki usiampaan paikkaan....Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Miks hitossa pitäisi lähestyä?
no aivan varmasti ko epämiellyttävälle ihmiselle hänen on pakko päästä haistattelemaanAlkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mites arkajalka toimii IRL?
Taitaa olla ensiavun vakkarikävijä.
mitäs muutakaan tällaiselta porukalta voisi odottaakaan?Alkuperäinen kirjoittaja arkajalka:Miksi te ootte miun ketjussa eri asian tiimoilta.
monesti ketjut rönsyää alakuperäsestä kysymyksestä ihan eri juttuihin.Alkuperäinen kirjoittaja arkajalka:Miksi te ootte miun ketjussa eri asian tiimoilta.
Ja se on tän palstan suola, sokeri ja muutkin mausteet...Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:monesti ketjut rönsyää alakuperäsestä kysymyksestä ihan eri juttuihin.Alkuperäinen kirjoittaja arkajalka:Miksi te ootte miun ketjussa eri asian tiimoilta.
Sinulle sitä varmaan tapahtuu jatkuvasti?Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:monesti ketjut rönsyää alakuperäsestä kysymyksestä ihan eri juttuihin.Alkuperäinen kirjoittaja arkajalka:Miksi te ootte miun ketjussa eri asian tiimoilta.
näin on.Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Ja se on tän palstan suola, sokeri ja muutkin mausteet...Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:monesti ketjut rönsyää alakuperäsestä kysymyksestä ihan eri juttuihin.Alkuperäinen kirjoittaja arkajalka:Miksi te ootte miun ketjussa eri asian tiimoilta.
no tsekkaa kaikki ketjut mihin mie oon ikinä vastannu kuin myös kaikki miun alottamat. sieltähän se totuus löytyyAlkuperäinen kirjoittaja hohoi:Sinulle sitä varmaan tapahtuu jatkuvasti?Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:monesti ketjut rönsyää alakuperäsestä kysymyksestä ihan eri juttuihin.Alkuperäinen kirjoittaja arkajalka:Miksi te ootte miun ketjussa eri asian tiimoilta.
Miks et vaikka suoraan sano että mikä/kuka siuta kaivelee, miksi, kiitos ja aamenAlkuperäinen kirjoittaja arkajalka:Miksi te ootte miun ketjussa eri asian tiimoilta.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Joku on oikeestikin herännyt väärällä jalalla.
no mitäs tässä, haistelen lannantuoksuja... eikös sitä sanota että paskan hajussa kasvaa? joten mie yritän saaha muutaman sentin lisää vartta tässä samallaAlkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Nyynä, mitäs muuta sulle kuuluu
Ja mää, ihan vallan loistavalla. Vaikka luulinkin että on ollut kökkö päivä.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Joku on oikeestikin herännyt väärällä jalalla.
niin, ja mie luulin että se olin mie. mutta ei hyvänen aika sentään... miehän oon hyvällä tuulella tuohon ap:een verrattuna
Minä olen elänyt mieheni kanssa jo 8 vuotta, eikä tuo hajussa kasvaa juttu toimiAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no mitäs tässä, haistelen lannantuoksuja... eikös sitä sanota että paskan hajussa kasvaa? joten mie yritän saaha muutaman sentin lisää vartta tässä samallaAlkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Nyynä, mitäs muuta sulle kuuluu
höh, no voi paska... sie rikoit miun illuusionAlkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Minä olen elänyt mieheni kanssa jo 8 vuotta, eikä tuo hajussa kasvaa juttu toimiAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no mitäs tässä, haistelen lannantuoksuja... eikös sitä sanota että paskan hajussa kasvaa? joten mie yritän saaha muutaman sentin lisää vartta tässä samallaAlkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Nyynä, mitäs muuta sulle kuuluu
Mutta hetkinen, eihän siinä sanonnassa sanota että mihin suuntaan kasvaa, että ehkä se onkin toiminutAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:höh, no voi paska... sie rikoit miun illuusionAlkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Minä olen elänyt mieheni kanssa jo 8 vuotta, eikä tuo hajussa kasvaa juttu toimiAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no mitäs tässä, haistelen lannantuoksuja... eikös sitä sanota että paskan hajussa kasvaa? joten mie yritän saaha muutaman sentin lisää vartta tässä samallaAlkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Nyynä, mitäs muuta sulle kuuluu
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Mutta hetkinen, eihän siinä sanonnassa sanota että mihin suuntaan kasvaa, että ehkä se onkin toiminutAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:höh, no voi paska... sie rikoit miun illuusionAlkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Minä olen elänyt mieheni kanssa jo 8 vuotta, eikä tuo hajussa kasvaa juttu toimiAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no mitäs tässä, haistelen lannantuoksuja... eikös sitä sanota että paskan hajussa kasvaa? joten mie yritän saaha muutaman sentin lisää vartta tässä samallaAlkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Nyynä, mitäs muuta sulle kuuluu
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no tsekkaa kaikki ketjut mihin mie oon ikinä vastannu kuin myös kaikki miun alottamat. sieltähän se totuus löytyyAlkuperäinen kirjoittaja hohoi:Sinulle sitä varmaan tapahtuu jatkuvasti?Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:monesti ketjut rönsyää alakuperäsestä kysymyksestä ihan eri juttuihin.Alkuperäinen kirjoittaja arkajalka:Miksi te ootte miun ketjussa eri asian tiimoilta.
I have nothing to hide!
ja btw, luulen että sie oot tuo arkajalka.... tiiäkkö että modet näkee ip:t?
Jos joutuu saman ketjun kanssa epämiellyttävään nikkiin, niin voi olla pakko vaikka jutella sen kanssa. En mie huvikseni lähestyiskään.Alkuperäinen kirjoittaja RokkiAusten:Kohteliaasti pyydän anteeksi tunkeutumista ketjuusi ap, mutta aihetta en ole vaihtamassa!
Alkoi tosissaan kiinnostaan MIKSI ottaa yhteyttä epämiellyttävään nikkiin. Ja tarkotatko että sen/niiden tekstit on epämiellyttäviä vai kenties kirjaimellisesti se nikki, tuoko se epämiellyttäviä muistoja kenties?
Ja miksi mennä haistatteleen ventovieraille? Antaa jokaisen olla niinku on.
Welcome to this world.
Anteeksi mitä?Alkuperäinen kirjoittaja arkajalka:Jos joutuu saman ketjun kanssa epämiellyttävään nikkiin, niin voi olla pakko vaikka jutella sen kanssa. En mie huvikseni lähestyiskään.