J
joopas
Vieras
mies väittää,että on varmaa,ettei häneltä tuu yhtää ennen laukeemista.=/ mä en usko kyll...onko täällä semmosii jotka on tullu raskaaks keskeytetyn yhdynnän tuloksena?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:No periaatteessahan touhutippojen mukana EI pitäisi tulla siittiöitä ja keskeytetty toimii melko hyvin silloin, kun mies osaa vetäytyä oikeasti ajoissa eikä ole lauennut juuri ennen seksin harrastamista.
Käytännössä en kyllä itse ottaisi riskiä jos en lasta haluaisi. Meille vauvan tulo olisi iloinen "ylläri" ja siksi ollaankin menty keskeytetyllä jo puolitoista vuotta. Vauvaa ei ole kuulunut.
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:No periaatteessahan touhutippojen mukana EI pitäisi tulla siittiöitä ja keskeytetty toimii melko hyvin silloin, kun mies osaa vetäytyä oikeasti ajoissa eikä ole lauennut juuri ennen seksin harrastamista.
Käytännössä en kyllä itse ottaisi riskiä jos en lasta haluaisi. Meille vauvan tulo olisi iloinen "ylläri" ja siksi ollaankin menty keskeytetyllä jo puolitoista vuotta. Vauvaa ei ole kuulunut.
Miksi ei voi reilusti yrittää vauvaa, jos kerran haluaa? Onko alitajuinen pelko siitä, ettei kuitenkaan raskautuisi, vai mitä ihmeen säätöä?
Alkuperäinen kirjoittaja Sassykatti:Kysy mun kaverilta joka on tehnyt abortin x2 keskeytetyn yhdynnän ollessa ehkäisykeinona :headwall: