keskeytetty yhdyntä ja vauvakuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

diu

Vieras
mulla on ihan tajuton vauvakuume... ollu jo pitkään... mies ei vaan tunnu lämpeevän ajatukselle... tai no kai se vähän lämpee kun on tässä nyt jo kuukuausi käytetty "ehkäsyvälineenä" talouspaperia... ukolle tuntuu olevan vaikeeta tehdä siis päätöstä siittä et nyt yritetään... mut molemmat tietää keskeytetyn "vaarat" ja siks musta onkin tullu ihan kaamee kani... harrastetaan suunnilleen jokatoinen päivä... mun mielessä se on jopa hieman laskelmoitua... mitä useemmin oviksen tienoolla saa, sen varmemmin tulee sivuosumia... mä en vaan jaksas odottaa et tulis raskaaks... oon odottanu jo puolivuotta et on päästy edes vaaravyöhykkeelle...

osta jotku ihanat potkuhousut ja jätä ne näkyville. meillä ainakin on toiminu tuo mun "hamstraus". ostelen kirppiksiltä kaikkee söpöä vauvalle. tässä 2kk sisään lopetamme ehkäisyn. miehen "kypsymiseen" meni kolmisen kuukautta aikaa.

no ekan kerran kun vedettiin noin täpärällä keskeytetyllä niin sanoin sen jälkeen miehelle et "tiedäthän et tästä voi tulla raskaaks" ja se vastas et "en mä nyt ihan tyhmä oo"... niin sillon se on ihan sen valinta haaliiks se sinne väliin sen kortsun niinku on ennen tehnyt... mä lopetin renkaan käytön jo kevättalvella kun siittä tuli liikaa sivujuttuja ja sen jälkeen ehkäsy on ollut miehen ongelma... saa ihan ite päättää kuin sen hoitaa....

en oo uskaltanu lähtee hamstraus linjalle... aina kaupassa näyttelen kaikkia ihania vauvanvaatteita ja ehdottelen et ostetaan tää ja tehdään sen sisään jotain... kyllä ukko on ihan tietonen mun vauvakuumeesta... lueskelen vauvakirjoja iltalukemiseks yms... ei pitäs jäädä epäselväks...

mä laskelmoin noiden sivuosumien varaan siitä syystä et me kun harrastetaan keskeytettyä suihinottoa ( en voi sietää sperman makua) niin siinäkin sattuu melkosia sivuosumia välillä... tietty siinä miehellä ei oo mitään väliä sivuosumilla et voihan se olla et on tarkempi...

Yhteistyössä