kuinka varma ehkäsy on keskeytetty yhdyntä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joopas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joopas

Vieras
mies väittää,että on varmaa,ettei häneltä tuu yhtää ennen laukeemista.=/ mä en usko kyll...onko täällä semmosii jotka on tullu raskaaks keskeytetyn yhdynnän tuloksena?

:D Ainahan voi sano, mutta ei se mies sitä tiedä kuinka plajon niitä pieniä vilistäjiä tulee jo ennen todellista laukeamista. Sitähän juuri toitotetaan, ettei keskeytetty yhdyntä ole ollenkaan varmaa, edes varmat päivätkään ei ole varmaa. Kumi, pillerit, kierukat, laastarit ja monen muuta ehkäsyvälineet on hyviä vaikkei nekään täysin varmoja.

Kyllä siitä voi tulla raskaaksi, mutta omalla kohdalla en tullut (käytettiin tuota "ehkäisynä" monta vuotta, tosin itse en ehkä ovuloinut silloin joten ehkä siinä syy etten tullut raskaaksi). Jos mies on tuota mieltä niin kannattaa varmaan varmistaa että on sitten ok jos lapsi tekeekin tuloaan..

No periaatteessahan touhutippojen mukana EI pitäisi tulla siittiöitä ja keskeytetty toimii melko hyvin silloin, kun mies osaa vetäytyä oikeasti ajoissa eikä ole lauennut juuri ennen seksin harrastamista.

Käytännössä en kyllä itse ottaisi riskiä jos en lasta haluaisi. Meille vauvan tulo olisi iloinen "ylläri" ja siksi ollaankin menty keskeytetyllä jo puolitoista vuotta. Vauvaa ei ole kuulunut.

Meillä toiminut jo 7 vuotta :) En silti lähtisi suosittelemaan kenellekään toiselle. Me ollaan jo niin varmoja tämän toimivuudesta, että ei osata juuri ajatella raskaaksitulon mahdollisuutta. Jos kolmas lapsi yllättää, niin eiköhän me siitä selvittäis. Sen jälkeen kyllä menis piuhat poikki mieheltä :D Mies tahtois vielä lapsia, mutta minä mielelläni tyytyisin näihin kahteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
No periaatteessahan touhutippojen mukana EI pitäisi tulla siittiöitä ja keskeytetty toimii melko hyvin silloin, kun mies osaa vetäytyä oikeasti ajoissa eikä ole lauennut juuri ennen seksin harrastamista.

Käytännössä en kyllä itse ottaisi riskiä jos en lasta haluaisi. Meille vauvan tulo olisi iloinen "ylläri" ja siksi ollaankin menty keskeytetyllä jo puolitoista vuotta. Vauvaa ei ole kuulunut.

Miksi ei voi reilusti yrittää vauvaa, jos kerran haluaa? Onko alitajuinen pelko siitä, ettei kuitenkaan raskautuisi, vai mitä ihmeen säätöä?

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:

Miksi ei voi reilusti yrittää vauvaa, jos kerran haluaa? Onko alitajuinen pelko siitä, ettei kuitenkaan raskautuisi, vai mitä ihmeen säätöä?

No, meillä on omat syymme. Asia ei aina ole niin mustavalkoinen...

Me käytettiin keskeytettyä 2v ajan aina ovulaation aikoihin (muulloin ei mitään ehkäisyä) ja hyvin toimi, ja lapsi tuli heti kun alettiin yrittämään. Mut en kyllä suosittele jos mahdollinen raskaus olisi todella epätoivottu. Mekin ollaan nyt synnytyksen jälkeen käytetty taas kortsua (vaikka tavallaan tuohon keskeytettyyn ihan kokemuksenkin takia luotettaisikin) sillä toinen lapsi ei tosiaan vielä kuulu suunnitelmiin.

No sanotaanko näin, että mulla on 3 lasta ja kahdesti olen harrastanut keskeytettyä yhdyntää ja kertaalleen ollaan vauvasta haaveiltu ja yrittämällä yritetty :laugh:

Jotta siitä voi varmaan jokainen jotain päätellä :D

Yhteistyössä