Kuinka vanhat vielä harrastaa seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja hassukysymys
  • Ensimmäinen viesti
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja näin :
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
minä ja mieheni ainakin vielä. Itse 67v ja mies 73
saanko kysyä että tarvitsetteko lukulaseja kun palstailette :D
Joo ja ne tarvii kaksi kotiavustajaa asettamaan kondomi ja nostamaan mies naisen päälle.
putos :LOL::LOL:
Johan meni ala-arvoseks.
 
akka
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja näin :
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
minä ja mieheni ainakin vielä. Itse 67v ja mies 73
saanko kysyä että tarvitsetteko lukulaseja kun palstailette :D
Joo ja ne tarvii kaksi kotiavustajaa asettamaan kondomi ja nostamaan mies naisen päälle.
putos :LOL::LOL:
Johan meni ala-arvoseks.
Huumori on hyvästä,löysää pipoa.
 
mare
tosin, että dementikot ja altzheimer- potilaat saattavat olla hyvinkin riettaita siinä vaiheessa, kun "järki" on mennyt niin pahasti pois, ettei tajua häpeillä..tästä oli nettiuutisissakin julkaistu artikkeli eilen tai toissapäivänä..linkitän sen, jos löydän.
 
Taitaa olla kovin yksilöllistä.
Omat vanhempani ovat 69 ja 70 ja joistain puheista tajunnut, että heillä seksielämä vielä ok.
Lapsuudesta muistan kuulleeni isovanhempieni rakasteluääniä ja vaari niiden aikaan ollut reippaasti yli 70.

Toisaalta tupakoijalla, diaabeetikolla jne voi tulla fyysisiä ongelmia erektion kanssa paljon aiemminkin. Olen myös ymmärtänyt että vaihdevuosien jälkeisinä vuosina nainen voi tarvita estrogeenipitoista liukkaria vaikka olisikin kiihottunut.

Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä, millaista oma seksielämäni tulee olemaan 20, 30 ja 40 vuoden päästä.
:)
 
V.i eras
Miehen pappa, kunnioitettavaan 95-vuoden ikään ehtinyt herrasmies, käyttää SinisiäPillereitä jotta hommat sängyssä onnistuu. Hänellä on on 79-vuotias tyttöystävä :D
 

Yhteistyössä