Kuinka vanhat vielä harrastaa seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja hassukysymys
  • Ensimmäinen viesti
Ymmärrät siis itsekin, että ei kukaan meistä kuvittele sun panevan jotain mimmiä ja säntäävän heti Kaksplussalle kirjoittelemaan? Miten sä sitten edes kehtaat yrittää vetää tuollaista roolia, kun kerran me kaikki tiedämme sun olevan yksinäinen mies? En tarkoita tätä millään pahalla, mutta onko sulla muita kontakteja ihmisiin kuin tämä palsta?
Minun stalkkaamiseni saattaa olla sinun ainoa ihmiskontaktisi. Se olisi ok, jos et veivaisi tuota samaa levyä. En siis enää vastaa sinulle tänään. Rekisteröidy, jos haluat jankata.
 
vierailija
Minun stalkkaamiseni saattaa olla sinun ainoa ihmiskontaktisi. Se olisi ok, jos et veivaisi tuota samaa levyä. En siis enää vastaa sinulle tänään. Rekisteröidy, jos haluat jankata.
Älä nyt suutu, m1es. Sanoin vain sen, mitä me kaikki näemme. Kukaan meistä ei kuvittele, että ok-talossa asuva, kiireinen perheeniskä jne. viettää tuntikausia melkein päivittäin jollain Kaksplussalla. Siis oikeasti, ei kukaan. Sun kannattaa ehkä hioa tuota hahmoasi hieman uskottavampaan suuntaan.
 
ÄijienÄijä
Kerro toki tuo nyt tässä vaiheessa vaimollesi, ettei tuhlaa suhun enää elämänsä parhaita vuosia. Ja ettei vaan haksahda tekemään sun kans lapsia.

Olet ihan jäätävän itsekäs ja munasi vietävissä: yhteiset muistot vaimosi kanssa ja tämän luonne ei merkkaa siinä vaiheessa mitään kun painat parikymppistä misukkaa.

Että mä halveksin kaltaisiasi äijiä.

Ei, et sä ole edes äijä, vaan säälittävä nulikka.
Mä nyt vain sanoin suoraan sen miten asia on. Katoppa niitä miehiä, jotka saa naisia niin paljon kuin haluaa. Siis esim. julkkismiehiä. Aina nuorta mirkkua kainalossa. Hyvänä esimerkkinä esim. Danny.

Taitaapa moni nainenkin tän tiedostaa.
 
vierailija
Otsikkoon takaisin:

-tuttu oli vanhainkodissa töissä, siellä oli 80 -kymppinen mies joka öisin yritti vongata ripspiirakkaa

Eli ei ne halut häviä jos vaan testosteronia riittää
 
vierailija
Älä nyt suutu, m1es. Sanoin vain sen, mitä me kaikki näemme. Kukaan meistä ei kuvittele, että ok-talossa asuva, kiireinen perheeniskä jne. viettää tuntikausia melkein päivittäin jollain Kaksplussalla. Siis oikeasti, ei kukaan. Sun kannattaa ehkä hioa tuota hahmoasi hieman uskottavampaan suuntaan.
https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/syyttaja-alle-kaksivuotias-kuoli-matkalla-oikeudelta-tuomio-ihmissalakuljetusjutussa/6387302
Kyllä niitä voi joku tarvita, millä houkutellaan porukkaa. Onhan hänellä valtavasti kaikenlaisia kuvia ja lisäksi sitä elävää kuvaa, mitä jatkuvasti tulee itsensäpaljastajilta, joka on netissä eikä ulkona, kuten ennenvanhaan. Yksäreinä ne ainakin menee, vai olisiko mahdotonta?
 
Mä nyt vain sanoin suoraan sen miten asia on. Katoppa niitä miehiä, jotka saa naisia niin paljon kuin haluaa. Siis esim. julkkismiehiä. Aina nuorta mirkkua kainalossa. Hyvänä esimerkkinä esim. Danny.

Taitaapa moni nainenkin tän tiedostaa.
Kyllä mäkin saisin itseäni nuoremman hepun (tarjolla ois ollu), tai mun mies nuoren naisen. Mutta kun elämässä on suurempia, tärkeämpiä ja isompia asioita kuin nuori, timmi vartalo.

No, mut alahan kertoa vaimollesi suunnitelmistasi tulevaisuudessa. Hänen ei tartte viettää hehkeimpiä ja kauneimpia vuosiaan enää sun seurassas.

...jos siis pystyt ajattelemaan toistakin ihmistä. Mutta vappusiman rusinatkin taitaa turvonneena olla isompia kuin sun aivot.
 
vierailija
Kannattaa varoa eturauhasen höyläystä. Itselläni sillä tuhottiin seksuaaliset toiminnot kokonaan. Monesti on sen jälkeen ollut olo, että olisi parempi,jos olisi jäänyt siihen leikkauspöydälle.
 

Yhteistyössä