V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ehkä noin 25-vuotias, joka ei ole koskaan seurustellut, niin alkaa jo ihmetyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja kk:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ehkä noin 25-vuotias, joka ei ole koskaan seurustellut, niin alkaa jo ihmetyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja kk:Alkuperäinen kirjoittaja kk:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ehkä noin 25-vuotias, joka ei ole koskaan seurustellut, niin alkaa jo ihmetyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja kk:Alkuperäinen kirjoittaja kk:Alkuperäinen kirjoittaja kk:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ehkä noin 25-vuotias, joka ei ole koskaan seurustellut, niin alkaa jo ihmetyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ite seurustelin ekan kerran 18-vuotiaana. Vastaan tähän 25-v. Jos ei ole ennen 30-v seurustellut kenenkään kanssa, niin kyllä ekaksi tulee mieleen, että jotain vikaa on jossain.. Joko sitoutumiskammo tms.
Alkuperäinen kirjoittaja ihme:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ite seurustelin ekan kerran 18-vuotiaana. Vastaan tähän 25-v. Jos ei ole ennen 30-v seurustellut kenenkään kanssa, niin kyllä ekaksi tulee mieleen, että jotain vikaa on jossain.. Joko sitoutumiskammo tms.
Täh? Ei kaikkia kiinnosta seurustelu, onhan sitä maailmassa muutakin kuin vastakkaisen sukupuolen perässä juokseminen. Entä jos on matkustellut tai opiskellut ahkerasti, tai vaikka harrastaa jotain aikaa vievää?
En mä kyllä ihmettele vaikka ei ois seurustellut keinutuoli-iässäkään, jokaisella on omat prioriteetit.
Alkuperäinen kirjoittaja Vierasmä:Alkuperäinen kirjoittaja ihme:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ite seurustelin ekan kerran 18-vuotiaana. Vastaan tähän 25-v. Jos ei ole ennen 30-v seurustellut kenenkään kanssa, niin kyllä ekaksi tulee mieleen, että jotain vikaa on jossain.. Joko sitoutumiskammo tms.
Täh? Ei kaikkia kiinnosta seurustelu, onhan sitä maailmassa muutakin kuin vastakkaisen sukupuolen perässä juokseminen. Entä jos on matkustellut tai opiskellut ahkerasti, tai vaikka harrastaa jotain aikaa vievää?
En mä kyllä ihmettele vaikka ei ois seurustellut keinutuoli-iässäkään, jokaisella on omat prioriteetit.
No, totta kai on esteitä seurustelulle. Kun on niin paljon muuta tekemistä...
Mutta kyllä mä ainaki miettisin tuhannesti alkaa seurustella ihmisen kans, jolla ei ole ollut minkäänlaista kosketusta (lue pitemmänaikaista kosketusta, älköön kukaan takerru kosketus -sanaan..)
Jotain kummallista siinä ihmisessä MUN mielestä olisi... Miksi sitä ei kiinnosta seurustella? Koska seurustelu on niin normaalia.
Mutta eipä silti, eipä tuo mietintöjen aiheuttaja ainakaan mun seurustelukumppani olisi. Taitaisi olla ihan eri arvot.
Sen kun tässä jutustelen, ei sen kummempaa.
Voi olla tosi vaikea löytää ihminen, jonka kanssa haluaisi seurustella.