[QUOTE="Sikke";30687278]Voisin kirjoittaa sinulle, että sinussa ei ole mitään vikaa, kyllä se oikea aikanaan löytyy ja vaikka että hyvää pitääkin odottaa. Tosiasia on se, että tuo on valetta. Ihmisen evoluutiojärjestelmä on jo sellainen, että viimeistään 15-16v tytöt ovat kysyttyä tavaraa. Yleensä sitä on jos jonkin näköistä kollia yrittämässä pyytää treffeille.
Jokin on kohdallasi kuitenkin vinossa. Oletko jostain syystä todella ujo ja syrjäänvetäytyvä, vaiko ylipainoinen tai muuten epäviehättävä. Sillä se nyt on 1000% selvää, että koulun kaunein kisu et ole. Se ei ole mahdollista. Et kuulu mitenkään edes lähelle sitä.
Itsepetos kannattaa lopettaa. Se että en halua seurustella vain seurustelemisen takia tai ei ole tullut kohdalle sitä oikeaa eivät ole muuta kuin tekosyitä. Käytätkö alkoholia? Todennäköisesti et kyllä ainakaan tarpeeksi. Milloin olit viimeksi viihteellä, vai vastaatko tähänkin: en tykkää meluisista yökerhoista ja humalaisista ihmisistä? Jos kyllä, niin mitä tähän nyt sanoisi
katso peiliin. Miten minä sinua tuntemattomana voisin näitä luetella, siis kohdalle osuvia juttuja, jos se ei oikeasti olisi yleensä näistä kiinni. Mietihän!
Laihduta, urheile, syö terveellisesti, MEIKKAA, ole sosiaalinen ja juo sitä alkoholia. Mutta jos luet mieluummin sitä hevoshullua vanhempien omistaman asunnon sohvalla ja syöt vaahtokarkkeja... niin olet muuten vanhapiika vielä 10v kuluttuakin. Sen jälkeen se naapurissa asuva lapsuutesi kaveri Marko on ehtinyt jo erota. Se on nykyisin siis rekkamies Tuusulasta. Se tulee hurmaamaan sut puhumalla pakoputken tehoväännöistä
Sitten saat vaihtoehdon, ottaa Markon tai olla ikuisesti yksin.
Tee päätös ja muutu vähän aikaisemmin.[/QUOTE]
En jaksa ottaa muuhun kantaa, mutta olet siis todella sitä mieltä, että ap:n potetiaalinen "liian vähäinen" alkoholin käyttö on osasyy hänen tilanteeseensa? "Ole sosiaalinen ja juo sitä alkoholia..."
Heheh, kiitos*tästä

Tyrskähti vähän kahvia näppäimistölle. Eipä ihme, että on niin juoppoa tämä kansa. Mitenköhän minä alkoholia juomattomana olen onnistunut "pääsemään" naimisiin asti 23 vuoden iässä. Ja oli useampia seurustelusuhteita sitä ennen, nekin viinattomia.