Kuinka vanha vauva?

jos sen saa siis säädettyä kunnolla makuu tai puolimakku asentoon nii ei se ainakaan huonoa tee :) meillä oli 1kk iästä asti. ois ollu aiemminki mutta ei oltu ostettu sitteriä aiemmin

saa pitää makuu asennossa alusta asit- eri asia on minkä ikäinen siinä viihtyy. ihan pienet vauvat kun mieluiten on sylissä hereillä oloajan. esikoinen viihtyi sitterissä vasta 2kuisena. kuopus on pieniä aikoja ollu alusta asti mutta ei kauaa jaksanut kun jo halusi syliin. parikuisena sitten kans vähän paremmin

mä oon pitäny molempia muksuja alusta asti sitterissä eikä ne oo siitä rikki mennyt, paremmin vaan tottuneet olemaan yksin ni ei tarvii sylissä pitää ku tiskejä laittaa yms..

Alkuperäinen kirjoittaja :):
mä oon pitäny molempia muksuja alusta asti sitterissä eikä ne oo siitä rikki mennyt, paremmin vaan tottuneet olemaan yksin ni ei tarvii sylissä pitää ku tiskejä laittaa yms..

Meillä samoin.
Helpottaa huomattavasti, kun vauva voi laskea esim. ruokailun tai siivoamisen ajaksi jonnekin :)

Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Meillä oli poika sitterissä jo 3 päivän ikäisestä alkaen..

ihan tosi? kuinka kauan aina kerrallaan uskaltaa pitää?
ja varmaan toi meidän selkänoja pitäs olla aika lailla makuuasennossa?

No en mä nyt aikoja muista. Välillä poika nukkui sitterissä tunninkin kun mä tein kotitöitä. Saattoi olla välillä pidempäänkin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
saa pitää makuu asennossa alusta asit- eri asia on minkä ikäinen siinä viihtyy. ihan pienet vauvat kun mieluiten on sylissä hereillä oloajan. esikoinen viihtyi sitterissä vasta 2kuisena. kuopus on pieniä aikoja ollu alusta asti mutta ei kauaa jaksanut kun jo halusi syliin. parikuisena sitten kans vähän paremmin

Ja meillä taas on pidetty vastasyntyneenä sitterissä, kunnes 2kk iässä jo enimmäkseen viltillä lattialla ;) Että näin erilaisia kokemuksia varmasti löytyy!

Onhan se vauva sylissäkin jonkun näköisessä kippurassa ts. ei suoralla alustalla. Joten miksi sitteri olisi niin paha selälle? Jos se kerta on makuuasennossa, meillä oli pienellä vauvalla peittokin aluksia alla.

Ja pienillä ajoilla tarkoitetaan sitä ettei vauva tunti tolkulla nakoile sitterissä, etenkään yhtä jaksoisesti. Sellainen 1/2 h on varmaan ihan riittävä aika. Meillä vauva nukkui usein sitterissä - eikä minusta siinäkään ole mitään pahaa pienen vauva kohdalla, joka usein nukkuu sylissäkin.

Yhteistyössä