?
?.?
Vieras
mistä löydätte uskallusta laittaa itsestänne,lapsista kuvia tänne. Tai jutella henkilökohtaisista asioista. Mietin vaan kun olen uusi ja että mitä täällä uskaltaa puhua yms.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmyyttä:Ei se mitään uskallusta vaadi. Sitä kutsutaan tyhmyydeksi. Eivät ymmärrä, mihin kaikkialle kuvat ja jutut voivat tätä kautta päätyä.
Alkuperäinen kirjoittaja ?.?:eli mun on vaan parempi pitää mölyt mahassa ja katsella sivusta kirjoituksia. täällä näyttää olevan paljon sakkia, tulee koko ajan uusia avauksia. Harmi vaan kun en ole niin uskaltava ihminen, että voisin jutella täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmyyttä:Ei se mitään uskallusta vaadi. Sitä kutsutaan tyhmyydeksi. Eivät ymmärrä, mihin kaikkialle kuvat ja jutut voivat tätä kautta päätyä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kans ihmettelen. Olen kai kuullut liikaa varoittelua netin vaaroista. Olen myös joskus miettinyt lasten puutteellista oikeusturvaa, siis kun äiti (tai iskä) laittaa yleiseen levitykseen lapsensa kuvia (siis tietenkin ihan viettomassa mielessä), niin mitäs jos ne menee johonkin vääriin käsiin. Tai sitten kertoillaan esim. oman lapsen asioita täällä, joskus aika isonkin lapsen.. No en tiedä, itse en siihen lähtisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kans ihmettelen. Olen kai kuullut liikaa varoittelua netin vaaroista. Olen myös joskus miettinyt lasten puutteellista oikeusturvaa, siis kun äiti (tai iskä) laittaa yleiseen levitykseen lapsensa kuvia (siis tietenkin ihan viettomassa mielessä), niin mitäs jos ne menee johonkin vääriin käsiin. Tai sitten kertoillaan esim. oman lapsen asioita täällä, joskus aika isonkin lapsen.. No en tiedä, itse en siihen lähtisi.
Mitä ne väärät kädet voi niille lapsille sitten tehdä??
Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti:Kysyks' sä tosissaan?! Mä en ainakaan halua kenenkään runkkaavan mun lapsien kuvia tuijotellen... Ne kun ei tarvii mitään naku kuvia vaan ihan tavis kuvat kelpaa hyvin...
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kans ihmettelen. Olen kai kuullut liikaa varoittelua netin vaaroista. Olen myös joskus miettinyt lasten puutteellista oikeusturvaa, siis kun äiti (tai iskä) laittaa yleiseen levitykseen lapsensa kuvia (siis tietenkin ihan viettomassa mielessä), niin mitäs jos ne menee johonkin vääriin käsiin. Tai sitten kertoillaan esim. oman lapsen asioita täällä, joskus aika isonkin lapsen.. No en tiedä, itse en siihen lähtisi.
Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kans ihmettelen. Olen kai kuullut liikaa varoittelua netin vaaroista. Olen myös joskus miettinyt lasten puutteellista oikeusturvaa, siis kun äiti (tai iskä) laittaa yleiseen levitykseen lapsensa kuvia (siis tietenkin ihan viettomassa mielessä), niin mitäs jos ne menee johonkin vääriin käsiin. Tai sitten kertoillaan esim. oman lapsen asioita täällä, joskus aika isonkin lapsen.. No en tiedä, itse en siihen lähtisi.
Kysyks' sä tosissaan?! Mä en ainakaan halua kenenkään runkkaavan mun lapsien kuvia tuijotellen... Ne kun ei tarvii mitään naku kuvia vaan ihan tavis kuvat kelpaa hyvin...
Alkuperäinen kirjoittaja varovainen :En ikimaailmassa laittaisi kuvia tänne lapsistani ja itsestäni, en edes kotini sisustuksesta. En halua että meidät tunnistetaan.
Nettiin viety kuva esim. voi levitä ihan kautta maailman, päätyä ties minne perverssi-sivustolle.