I
ihmettelijä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:En laita kuvia nettiin perheestäni.
En juurikaan itsestäni paljoa kerro.
Ja sun profiilissa melkein kerrot katusoitteeskin!?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:En laita kuvia nettiin perheestäni.
En juurikaan itsestäni paljoa kerro.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmyyttä:Ei se mitään uskallusta vaadi. Sitä kutsutaan tyhmyydeksi. Eivät ymmärrä, mihin kaikkialle kuvat ja jutut voivat tätä kautta päätyä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kans ihmettelen. Olen kai kuullut liikaa varoittelua netin vaaroista. Olen myös joskus miettinyt lasten puutteellista oikeusturvaa, siis kun äiti (tai iskä) laittaa yleiseen levitykseen lapsensa kuvia (siis tietenkin ihan viettomassa mielessä), niin mitäs jos ne menee johonkin vääriin käsiin. Tai sitten kertoillaan esim. oman lapsen asioita täällä, joskus aika isonkin lapsen.. No en tiedä, itse en siihen lähtisi.
Mitä ne väärät kädet voi niille lapsille sitten tehdä??
Niin minä olen myös tuota samaa mieltä. Jos joku tahtoo jonkun tavallisen kuvan lapsestani niin senhän voi saada jostan lehtijutustakin. Niitäkin on ollut ja lapseni esiintyneet kuvissa. Hui kauheeta jotain hiihtokisojen kuviakin ollut lehdissä.![]()
![]()
Ja jos joku tahtoo lapsistani kuvia niin niitä saa räpsittyä varmaan aika helposti salaa tuolla ulkonakin liikkuessa.
Hiukan eri juttu ois jos laittais jotain asiattomia kuvia lapsesta, mutta miksi joku tekisi niin.
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:Alkuperäinen kirjoittaja varovainen :En ikimaailmassa laittaisi kuvia tänne lapsistani ja itsestäni, en edes kotini sisustuksesta. En halua että meidät tunnistetaan.
Nettiin viety kuva esim. voi levitä ihan kautta maailman, päätyä ties minne perverssi-sivustolle.
Joo se ois hienoo kun meiän tiskipöydän kuva ois jossain pedosivustolla.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kans ihmettelen. Olen kai kuullut liikaa varoittelua netin vaaroista. Olen myös joskus miettinyt lasten puutteellista oikeusturvaa, siis kun äiti (tai iskä) laittaa yleiseen levitykseen lapsensa kuvia (siis tietenkin ihan viettomassa mielessä), niin mitäs jos ne menee johonkin vääriin käsiin. Tai sitten kertoillaan esim. oman lapsen asioita täällä, joskus aika isonkin lapsen.. No en tiedä, itse en siihen lähtisi.
Mitä ne väärät kädet voi niille lapsille sitten tehdä??
Niin minä olen myös tuota samaa mieltä. Jos joku tahtoo jonkun tavallisen kuvan lapsestani niin senhän voi saada jostan lehtijutustakin. Niitäkin on ollut ja lapseni esiintyneet kuvissa. Hui kauheeta jotain hiihtokisojen kuviakin ollut lehdissä.![]()
![]()
Ja jos joku tahtoo lapsistani kuvia niin niitä saa räpsittyä varmaan aika helposti salaa tuolla ulkonakin liikkuessa.
Hiukan eri juttu ois jos laittais jotain asiattomia kuvia lapsesta, mutta miksi joku tekisi niin.
Kuitenkin helpoin tapa on poimia netistä niitä kuvia ja yleisinkin poliisin mukaan.
Totta kuitenkin on, että muutkin keinot on mahdollisia. Minä en kuitenkaan tahdo lasteni kuvia 'antaa' pervojen vapaasen käyttöön.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Vaikka tänne naamansa tai lapsensa kuvan laittaa niin tuskin kukaan kadulla tunnistaa. Aika pieni piiri kuitenkin. Ja mitä sitten vaikka tuntisikin?
Alkuperäinen kirjoittaja NO:Entäpä kun kuka vaan voi ja saa kuvata teitä tuolla kadulla/kaupassa/puistossa/leffoissa/kahvilassa missä vaan, niin miten te voitte ylipäätään käydä missään??! Tarkoitan tällä niitä jotka ei missään nimessä laita kuviansa nettiin tai kirjoita itsestänsä mitään "henkilökohtaista"?!
Tosin se kuvaaja ei saa niitä julkaista missään ilman henkilön lupaa jos henkilö on tunnistettavissa..mutta esim. keikkakuvat tai vaikka tanssiaisissakin joku voi ottaa kuvia niin niitä saa levitellä vapaasti ja sieltä erottaa maija meikäläisen naaman jonka se pervo voit ottaa itsellensä ja tehdä sen kanssa tai sille mitä hyvänsä.
Suomalaiset on todellakin sulkeutuneita! Huom! EI kaikki mutta eräät...
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Vaikka tänne naamansa tai lapsensa kuvan laittaa niin tuskin kukaan kadulla tunnistaa. Aika pieni piiri kuitenkin. Ja mitä sitten vaikka tuntisikin?
Niinpä, ellei nyt ihan perämetsästä ole.