kuinka usein?

hippi
Kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa. Viikonloppuisin ja yleensä aamulla. Mies on töistä sillon vapaalla ja väsymys ei niin paina.

Selvääkin selvempi on se, että sitä haluais joskus myös jonakin muuna ajankohtana. Tämän kun tietää ennakkoon.

Aloitteita puolin ja toisin. Raskausaikana nyt yleensä minun aloite, muuten miehen.
 
Meillä kans noin kerran viikossa, johtuen miehen työstä.
HALUJA olisi kummallakin enempään mutta mies tuleen aina niin myöhään kotiin että nukun jo. Yksityisyrittäjä / maanviljelijä.
Sitten kun päästään itse asiaan niin aina joku keskeyttää, viime yönäkin poika alkoi itkeä juuri h-hetkellä.
Minulla myös ollut ongelmia halujeni kanssa, mutta päätin alkaa olla rohkeempi ja vaatimaan sitä mistä pidän ja nyt nautin joka hetkesä ja haluan ainalisää. Kun ensimmäisen yhdynnän jälkeen on käyty pesulla ja menty nukkuun, niin olen alkanut vaatia toista kertaa heti perään ja saanut miehenikin kiihottumaan uudestaan. Ja toinen kerta perään on aina parempi kuin ekakerta.
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2004 klo 14:09 äiti kirjoitti:
harrastatte seksiä?kumpi tekee aloitteen?mitä kaipaatte/haluaisitte sänky elämään lisää?
Näitä vastauksia kun lukee niin ei kehtaa edes sanoa kuinka usein :D
Aloitteen tekee kumpi vaan ja mitään en haluaisi muuttaa,pitsi että voisi vielä vähän useammin... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2004 klo 13:14 mamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2004 klo 14:09 äiti kirjoitti:
harrastatte seksiä?kumpi tekee aloitteen?mitä kaipaatte/haluaisitte sänky elämään lisää?
joka ilta tai ainakin joka toinen ;) kaikkee uutta kokeillaan :p
Siis kuinka mahdollista?Teillä ei varmasti ole pieniä lapsia??? :/
 
Ekä kerran vuodessa, ei kiinnosta yhtään. Mielummin katon telkkaria ja syön jotain...Ihme että on nuo 3 suloista lasta..Hyvä suhde voi kai olla vaikkei seksistä välitäkään..pakko tunnustaa että kyllä epäilen miehen joskus vieraissa käyvän...
 
M70
mä en jaksa uskoa että täällä porukat nai 2-3krt viikossa vaikka on penskojakin 2 tai useampi! Sitä pitää vaan esittää että nai standardipariskunnan mukaisesti. :D uskomatonta jaskaa... :whistle: sen voi vielä uskoa että seurusteluaikojen alussa mutta muutaman avo-avioliittovuoden ja lapsen jälkeenkin, hohhoijaa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2004 klo 22:30 M70 kirjoitti:
mä en jaksa uskoa että täällä porukat nai 2-3krt viikossa vaikka on penskojakin 2 tai useampi! Sitä pitää vaan esittää että nai standardipariskunnan mukaisesti. :D uskomatonta jaskaa... :whistle: sen voi vielä uskoa että seurusteluaikojen alussa mutta muutaman avo-avioliittovuoden ja lapsen jälkeenkin, hohhoijaa!
juuri näin :whistle: Taidetaan haluta näyttää vain hyvältä "tilastojen valossa"......itse pienen lapsen äitinä ,tiedän että mehut ovat puolin ja toisin aika puristetut työpäivän jälkeen,hyvä että se"sunnuntaipano"jaksetaan :D Kakkaa jauhavat.Tai sitten jättävät lapset heitteille ja nuss...t kun kanit ,yök!!! :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2004 klo 06:55 santra kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2004 klo 22:30 M70 kirjoitti:
mä en jaksa uskoa että täällä porukat nai 2-3krt viikossa vaikka on penskojakin 2 tai useampi! Sitä pitää vaan esittää että nai standardipariskunnan mukaisesti. :D uskomatonta jaskaa... :whistle: sen voi vielä uskoa että seurusteluaikojen alussa mutta muutaman avo-avioliittovuoden ja lapsen jälkeenkin, hohhoijaa!
juuri näin :whistle: Taidetaan haluta näyttää vain hyvältä "tilastojen valossa"......itse pienen lapsen äitinä ,tiedän että mehut ovat puolin ja toisin aika puristetut työpäivän jälkeen,hyvä että se"sunnuntaipano"jaksetaan :D Kakkaa jauhavat.Tai sitten jättävät lapset heitteille ja nuss...t kun kanit ,yök!!! :ashamed:
siiiiis olemme KUMPIKIN töissä ja tarharumban jälkeen ja kotona siivouksien ,ruoanlaittojen jälkeen EI TODELLAKAAN JAKSA!
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2004 klo 06:56 santra kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2004 klo 06:55 santra kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2004 klo 22:30 M70 kirjoitti:
mä en jaksa uskoa että täällä porukat nai 2-3krt viikossa vaikka on penskojakin 2 tai useampi! Sitä pitää vaan esittää että nai standardipariskunnan mukaisesti. :D uskomatonta jaskaa... :whistle: sen voi vielä uskoa että seurusteluaikojen alussa mutta muutaman avo-avioliittovuoden ja lapsen jälkeenkin, hohhoijaa!
juuri näin :whistle: Taidetaan haluta näyttää vain hyvältä "tilastojen valossa"......itse pienen lapsen äitinä ,tiedän että mehut ovat puolin ja toisin aika puristetut työpäivän jälkeen,hyvä että se"sunnuntaipano"jaksetaan :D Kakkaa jauhavat.Tai sitten jättävät lapset heitteille ja nuss...t kun kanit ,yök!!! :ashamed:
siiiiis olemme KUMPIKIN töissä ja tarharumban jälkeen ja kotona siivouksien ,ruoanlaittojen jälkeen EI TODELLAKAAN JAKSA!
Ei se silti tarkoita vaikkei teillä jaksettaisi,etteikö muissa perheissä voitaisi jaksaa :whistle:
Eikä ole lapset heitteillä vaikka täällä 'nuss...t kun kanit' :D
 
Vähintään joka toinen ilta ja joskus 2 krt päivässä :D Ja kaksi lasta on, ekaluokkalainen ja kohta 5-v. Vaikka väsyttääkin niin mikäs sen mukavampi rentouttaja on kuin pieni lemmentuokio miehen kanssa ;) Eihän sitä viikolla tietty jaksa monen tunnin sessioita, mutta ei kai se nyt niin rasittavaa ole ettei jaksaisi edes varttia touhuta? Sitten jos on jommaltakummalta halut kokonaan hävinny niin kannattaisko ottaa asia puheeksi ja hankkia vaikka apua? Enkä usko että me nyt mitään seksihirmuja ollaan, tykätään vaan toisistamme...eikä lapsetkaan ole heitteillä vaan omassa huoneessaan nukkumassa!
 
Nyt kun mihellä on loma niin tuntuu että koko ajan on jonkin sortin seksuaali viritettä ilmassa, mutta kun työt ja pakkaset alkaa tämä tilanne normalisoituu taas. Ainiin, meilläkin on siis lapsi. Eikä olla jätetty heitteille vaikka seksiä on paljon ollut viimeisen kuukauden. ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2004 klo 09:59 Ässä kirjoitti:
Vähintään joka toinen ilta ja joskus 2 krt päivässä :D Ja kaksi lasta on, ekaluokkalainen ja kohta 5-v. Vaikka väsyttääkin niin mikäs sen mukavampi rentouttaja on kuin pieni lemmentuokio miehen kanssa ;) Eihän sitä viikolla tietty jaksa monen tunnin sessioita, mutta ei kai se nyt niin rasittavaa ole ettei jaksaisi edes varttia touhuta? Sitten jos on jommaltakummalta halut kokonaan hävinny niin kannattaisko ottaa asia puheeksi ja hankkia vaikka apua? Enkä usko että me nyt mitään seksihirmuja ollaan, tykätään vaan toisistamme...eikä lapsetkaan ole heitteillä vaan omassa huoneessaan nukkumassa!
joo ,ei tässä mitään APUA tarvita ,ei nähdä mitenkään ongelmana sitä että välillä kun ei vain jaksa ?Mikäs ongelma se nyt on vaikkei "pannakaan kun kanit" :whistle: Halut vaihtelee tietenkin.Mutta tuntuu vähän speciaalilta noin usein värkkääminen,en tiedä montaakaan ystäväpiirissä(ja paljon ystäviä)jotka tohon yltävät.Paljon juuri perheellisiä ihmisiä.hmm.Ja kyllä te nyt todellakin olette SEKSIHIRMUJA mikäli jaksatte noinkin usein kuksia ,huh. :x
 
Huhtiäiti-04
Meillä kerta tai kaksi viikossa. Poikamme 4kk nukahtaa noin klo 21, jolloin itsekin menen mieluusti unten maille, joten se vähän verottaa noita sekstailukertoja meillä. Tosin en valita ollenkaan! Vaikka "harvoin" saa, niin on sitäkin parempaa :p Hellyyttä osoitamme kyllä toisillemme...Päivä alkaa suukolla ja päättyy suukkoon ja siinä välillä ehdimme halia toisiamme monen monta kertaa :)
 

Yhteistyössä