Kuinka usein ruukaatte leipoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Takku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Takku

Jäsen
13.01.2005
294
0
16
... ja mitä yleensä teette?

Meillä kestosuosikki suklaaruudut. Lisäksi teen kuivakakkuja aika ajoin, piirakoita, pannukakkuja ja vohveleita aika usein. Ja sitten vaan luen ihania leivontaohjeita että mitä teen sitten joskus... Mutta, ehkä kerran viikossa tulee jotain leivottua. Välillä yritän välttää, ettei sitten tulis syötyä, mutta... :snotty:

Muutaman kerran vuodessa :laugh: Ukkonen sitten vähän useemmin, kerran pari kuukaudessa...

*muoks* Niin juu mä yleensä sit teen paholaisen tai sydänsurujen kakun, ukkonen jotain marjapiirakkaa...

Pakastepullia ja piirakoita laitan uuniin kun joku poikkee..siinä mun leipomiset.
Kumma juttu kun se aloittaminen on ylitsepääsemättömän vaikeeta...aina lykkää ja lykkää :|

mäki leipoisin useemmin, muttaku ei oo aikaa :( oon arjet töissä aina alkuiltaan asti ja viikonloppuna pitää sitte laittaa ruokaa (kun mies laittaa sen aina arkisin) ja pestä pyykkiä kun ei viikolla jaksa.. ja siivotakin pitää..

Mä oon aina luullut et ollaan ainut perhe jossa syödään jotain "herkkua" kerran viikossa. Ei mulla kukaan lähipiiristä leivo viikoittain, paitsi minä :whistle:
Meidän perheen suosikki on mamman marjapiirakka, amerikkalaiset pannukakut, ananas-rahkapiirakka ja lapset leipoo mielellään pullia ja koristelee niitä rusinoilla, nonparelleilla ja vaikka millä :D

Mitähän tänään leipoisi??? Tässähän rupee jauhopeukaloa kutittaa....

Nyt on tullu taas himo leipoa.

Teen pullaa, kuivakakkua, muffinsseja, yhtenä päivänä tein jopa täytekaakun ;)
Sydämen muotoisen sellaisen, päälle vaaleenpunasesta marsipaanista kuori, ukko oli aika otettu kun tuli töistä.

meitähän ei ole kuin kaksi joten ukko vie aika paljon töihin kavereille leivonnaisia päiväkahville, siellä ukot on mieleissään kun saavat pullaa kun joillakin ei ole naisystävää ja toisilla ei vaimot leivo.

Alkuperäinen kirjoittaja Tikkipää:
Nyt on tullu taas himo leipoa.

Teen pullaa, kuivakakkua, muffinsseja, yhtenä päivänä tein jopa täytekaakun ;)
Sydämen muotoisen sellaisen, päälle vaaleenpunasesta marsipaanista kuori, ukko oli aika otettu kun tuli töistä.

meitähän ei ole kuin kaksi joten ukko vie aika paljon töihin kavereille leivonnaisia päiväkahville, siellä ukot on mieleissään kun saavat pullaa kun joillakin ei ole naisystävää ja toisilla ei vaimot leivo.

No ihan varmaan ovat mielissään!

Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
Mä oon aina luullut et ollaan ainut perhe jossa syödään jotain "herkkua" kerran viikossa. Ei mulla kukaan lähipiiristä leivo viikoittain, paitsi minä :whistle:
Meidän perheen suosikki on mamman marjapiirakka, amerikkalaiset pannukakut, ananas-rahkapiirakka ja lapset leipoo mielellään pullia ja koristelee niitä rusinoilla, nonparelleilla ja vaikka millä :D

Mitähän tänään leipoisi??? Tässähän rupee jauhopeukaloa kutittaa....

Ei kyllä kovin moni munkaan tutusta kovin usein leivo. Mun mielestä se on kivaa! Ananas-rahkapiirakka on muuten tosi hyvää ja mehevää, mullakin yks ton niminen ohje ja se piirakka on ihanaa! Joo, ja meilläkin lapset osallistuu leipomiseen...

Leivon pullaa lähes joka viikko.
Lisäksi teen välillä myös kuivakakkua ja piirakoita.
Pellilinen pitsaa tulee myös tehtyä.

Suolaiset piirakat maistuu myös.

Yks hitti oli lihapiirakka pellille.

Pari kertaa viikossa. Pullaa, suklaakakkua, kauralastuja jne...

Se ei ole mitään pullantuoksuisen äitiyden havittelua vaan silkkaa makeanhimoa. :confused:

Yhteistyössä