kuinka usein miehesi käy "viihteellä", saunailloissa, kavereiden kanssa iltaa istumassa, ym?

• Viestiketjun aloittaja liikaako
  • Ensimmäinen viesti
oho
[QUOTE="vieras";23346117]Missä miehesi oman ikäiset kaverit ovat? Kotona perheen kanssa?[/QUOTE]

Hm, no siis ne nuoremmatkin kaverit on jotain 25-30 että ei mitään teinejä. Ei sillä taida olla kuin yks kaveri kellä lapsia, ja sekin asuaa eri kaupungissa. Ei munkaan kavereilla ole lapsia, me ollaan tälläsiä peter pan -piirin ihmisiä vissiin.. harvalla ees parisuhdetta.

Yritän kammeta sen pihalle tuulettumaan pari kertaa vuodessa, yleensä joko mökille tai kavereiden luokse menee. Baareissa käy tuskin koskaan.

Mä käyn pari kertaa kuussa irrottautumassa todellisuudesta. Lisäksi saatan käydä leireillä tai koulutuksissa pari kertaa vuodessa.

Viimeksi muokattu:
Vaihtelee aikapaljon se että koska käy. Väliin menee pitkään että ei käy ja väliin tulee työmenoja useampi tai käy työkavereiden kanssa istumassa työpäivän päälle. Aina ne sovitaan. Mä saan harrastuksen tiimoilla omaa aikaa ja menoa, ei mua silleen edes nappaa baarit.

"Hmm"
[QUOTE="vieras";23346139]Onko teillä omia ystäviä? Näettekö heitä ainoastaan pariskuntana? Tyyliin kahvilla, elokuvissa tai ostoksilla?[/QUOTE]

No itselläni ei oikeastaan ole täällä kuin yksi "kaveri", olen siis aikoinaan muuttanut miehen paikkakunnalle. Olen siis tutustunut mieheni kavereihin ja ystävystynyt heihin

v
15 vuoden aikana ei ole käynyt kertaakaan, ei mene vaikka pakottais. Minä käynyt tuona aikana 4 kertaa, ei vain kiinnosta. Perheen kanssa käydään kalalla, hiihtämässä luistelemassa, uimassa jne.

Vastaaja
ex-mies ei käynyt IKINÄ missään, ei vaikka kuinka yritin ovesta ulos kammeta...ehkä kerran kolmessa vuodessa. Olipas ahdistavaa. Itse kävin aluksi pari kertaa vuodessa ja siitä sitten lisääntyen, ja mökötystä sieltä aina tuli. Yksi suurista ristiriidan aiheista.

Nykyisestä en vielä osaa sanoa, eipä kauhee baarikärpänen tunnu olevan. Yhdessä pari kertaa kuussa ollaan käyty.

"vieras"
Mun mies käy ehkä pari-kolme kertaa vuodessa. Ei tykkää baareista,on enemmän sellanen saunailta-tissuttelija. Toki jos on joku hyvä keikka niin sinne menee sit,mutta muuten ollaan oikeestaan molemmat semmosia kotihiiriä.

"vieras"
Nykyisin pari kertaa vuodessa paitsi viimeisen vuoden aikana on ollut enemmän pakollisia menoja. Ottaa liikaa silloin, niin on aina aika kauheassa kunnossa. En tykkää yhtään. Itse olen lopettanut alkoholinkäytön kokonaan.

Dreo
Kolmisen kertaa kuukaudessa. Hoitaa lapset nukkumaan ja lähtee sen jälkeen. Seuraavana aamuna annamme isukin nukkua yhteentoista. Ja aina hän on pelikunnossa hoitamaan lapset ym. joten menkööt vaan ulos tuulettumaan niin usein kuin haluaa. Onpahan sitten paremmalla tuulella perheenkin parissa :) Ja luojan kiitos ei ole koskaan ollut räkäkännien vetelejiä, vaan muutama tuoppi ja that's it.

mfäe
Ehkä kerran vuodessa menee ihan tarkoituksellisesti kaverin kanssa viihteelle. Mies on 33.

Toisaalta kumminkin sillä tulee työn puolesta niitä iltamenoja ihan riittämiin muutenkin. Sellaisia korruptioillallisia sun muita. Kai se siellä saa tarpeekseen :p

pahasti petetty
enne juos harvase päivä, nyt vähemmin ku on selvät peli säännöt ja saa OIKEIN pakottaa kerran vuodessa johonki ettei iha homehu minun kanssa/kotona/kuskina. mutta ihanaa ku aei tarvii pelätä vaikka luottamus on takasi ainaki melkei saatu tässä kolmen vuoden aikana. (en ooo kyllä ollu itekkää mikään puhdas pulmunen.. mutta se on tarina erikseen)

Nooo... oisko jotain kymmenisen kertaa. Hiihtoviikonloppuja per talvi 2-4 ja sitten käy vaeltamassa kesäkaudella kahtena viikonloppuna. Ja kyllä minä nämä lasken viihteeksi kun hiihtoreissuilla kuitenkin ukkoporukalla ryyppäävätkin. Sitten perinteisiä "baari-iltoja" vuodessa jotain 3-5 kpl.

Itse käyn vuodessa parilla mökkiviikonlopulla ystävien kanssa ja muuten viihteellä ehkä 2-4 kertaa vuodessa.

Muoks. ja ikää miehellä 39v

Viimeksi muokattu:
"mamma"
Ehkä kerran, pari kuussa. Ja saa minun puolesta mennäkin. Sehän tarkoittaa sitä, että voin sitten hyvällä omallatunnolla itsekin käydä välillä. Työn puolesta mulla on useinkin kaikenmaailman illanviettoja ja mukavaahan sinne on mennä. Tai sitten vaikka ihan tyttöjen kanssa leffaan. Aika vähän tulee alkoholia otettua, mies toki ottaa enemmän kuin minä mutta eipä niitä krapulapäiviä montaa yhteen vuoteen mahdu. Semmosta mä en kyllä kestäis että maattais koko päivä krapulaisena sohvan pohjalla - jos tommosia päiviä ois usein niin kieltäisin mieheltä varmaan kaikki menot ;)

Yhteistyössä