kuinka usein miehesi käy "viihteellä", saunailloissa, kavereiden kanssa iltaa istumassa, ym?

• Viestiketjun aloittaja liikaako
  • Ensimmäinen viesti
"xxx"
abaut, vuosi sitten taisi viimeksi käydä juhlimassa veljensä 30v synttäreitä. Siis ukko meni sinne ilman meitä ja juhlivat äijäporukalla.

Eli harvoin, ja tottapuhuen saisi miun mielestä useamminkin käydä jos tahtoisi. Itsekkään en kyllä käy paljon useammin.

Me ollaan vähän tälläisiä kotihiiriä ja se sopii meille.

vm-75 ja -67
Mies käy ehkä pari-kolme kertaa vuodessa yksin "viihteellä". Yleensä ne on jotain työpaikan saunailtoja tai vastaavia. Ja yleensä tulee omalla autolla illalla/yöllä kotiin. Ehkä kerran vuodessa taksilla. Itse käyn kaksi-neljä kertaa, mut nekin on sellaisia että puolenyön paikkella omalla autolla kotiin. Tyyliin sellaisia viihteelle-menoja että käydään kavereiden kanssa syömässä ja istutaan hetki rupattelemassa.
Meillä ei kummallakaan enää tarvetta ryypätä, ne ajat on eletty jo paljon ennen lapsia.

"anna"
Aika harvoin käy nykyisin,riippuu vähän vuodenajastakin ja miten sattuu juhlia olemaan. 5 kertaa vuodessa voisi olla suht lähellä totuutta. Muutaman kerran vuodessa käydään myös yhdessä viihteellä. Ja tyttöjen kanssa käyn myös pari kertaa vuodessa iltaa istumassa.

"yks"
meillä mies ei käy viihteellä yksin koskaan. työn puolesta käy "koulutuksissa", mutta tulee niistä aina omalla autolla kotiin ja juo alkotonta siellä. minä käyn tyttökavereiden kanssa parin tunnin kahvisteluja päivisin joskus kerran kuussa, toisinaan kerran puolessa vuodessa. ryyppäysmenot ja lapset eivät meillä kuulu samaan ikäkauteen.

"vieras"
Muutaman kerran vuodessa ja niistä sovitaan hyvissäajoin etukäteen. Itse käyn vähemmän mut vähintään kerran vuodessa. Tällainen määrä on mulle ihan ok ja näyttää miehellekin riittävän.

oho
onpa teillä kilttejä kotimiehiä! mun mies tykkäis käydä ainakin kerran viikossa ja vetää kännitkin, kos mä en nostais siitä niin hirveetä meteliä. mies 33, mä 37. miehen kaverit on nuorempia ja perheettömiä sinkkuja, opiskeluajoilta ovat tunteneet. meidän poika on puolivuotias. oon vissiin rähjännyt niin paljon sen känneistä että nykyään voi käydä kaljalla vetämättä itteään hirveeseen kuntoon. ei siis ole mikään alkoholisti, mutta tykkäis mennä 'vähän' liikaa mun makuun kun menis noiden kavereidensa tahdissa.

Ei käy viihteellä,mies ei tykkää käydä kapakassa.Pari kertaa kuukaudessa menee kaverin luo ottamaan olutta ja pelaamaan ja juttelemaan tai sitten kaverit tulee meille.
Mies viihtyy enemmän kotona miun kanssa.:D

"vieras"
onpa teillä kilttejä kotimiehiä! mun mies tykkäis käydä ainakin kerran viikossa ja vetää kännitkin, kos mä en nostais siitä niin hirveetä meteliä. mies 33, mä 37. miehen kaverit on nuorempia ja perheettömiä sinkkuja, opiskeluajoilta ovat tunteneet. meidän poika on puolivuotias. oon vissiin rähjännyt niin paljon sen känneistä että nykyään voi käydä kaljalla vetämättä itteään hirveeseen kuntoon. ei siis ole mikään alkoholisti, mutta tykkäis mennä 'vähän' liikaa mun makuun kun menis noiden kavereidensa tahdissa.
Missä miehesi oman ikäiset kaverit ovat? Kotona perheen kanssa?

"vieras"
[QUOTE="Hmm";23346068]Ei tämän 4 vuotta kestäneen suhteen aikana kertaakaan, siis yksin. Jos käydään niin käydään yhdessä. Ja tämä ihan vain molempian yhteisestä halusta :)[/QUOTE]

Onko teillä omia ystäviä? Näettekö heitä ainoastaan pariskuntana? Tyyliin kahvilla, elokuvissa tai ostoksilla?

"mie vaan"
Hmmm.. vaihtelee tosi paljon, mutta mies käy ehkä kerran kahdessa kuussa, joskus saattaa käydä useammin jos sattuu tulemaan jotain "tilaisuuksia" vastaan. Tavallisimmin on kyseessä saunaillat joissa pelaavat pokeria aamutunneille niin, että kukaan viitsi enää baariin lähteä :D Itse käyn vastavuoroisesti ehkä samanverran. Ajoissa molemmat kertoo menoistaan ja sovitaan yhdessä, mutta kertaakaan ei ole tainnut olle estettä kummankaan menoille.

Yhteistyössä