Kuinka usein lapset yökylässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lähettäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lähettäjä

Vieras
Meidän tyttö täytti juuri vuoden ja menossa toista kertaa 4kk sisään mummolaan yöksi. En haluaisi päästää, tuntuu kurjalta että näin usein vie. Mutta tykkää olla ja mummolassa ovat luonnollisestikin innoissaan. Kuinka usein te muut viette?

me just "surkuteltiin" kun meidän poika, kohta 5 vuotta, oli ihan ihmeissään että joku on jossakin muualla yötä ku kotona. kun ite ei siis ole ollu, kun ei ole sellaista paikkaa.

1v6kk ikänen ei oo ollu kertaakaan.
3v5kk ikänen oli ekan kerran 1v10kk iässä ja on ollu sen jälkeen mun sairaalareissujen aikana (2) ja muuten vaan tän 1,5v aikana ehkä 2-4 kertaa.

Tuo 4vee oli vasta alkuviikosta mummolassa yötä, ja oli tänään sanonu kun ens viikolla ei ole kerhoa että sitte hän voikin mennä mummolaan ihan mikä päivä vaan. Mie vähä toppuuttelin ettei sitä nyt ihan jatkuvasti olla menossa... Kuopus 1v2kk ei ole ollu vielä yökylässä.

kerran pari kuussa pappan tykänä, mummilassa, isomummilassa tai kummitädillä... joskus mun menojen tai töiden vuoksi, joskus ihan vaan kun tyttö tahtoo tai isovanhemmat/kummitäti tahtovat lapsen yökylään!! :)

Meidän poika oli 1v ikäsenä yhen yön kun juhlimme synttäreitämme. Sen jälkeen ei kertaakaan nyt poika 3v ja tyttö 1.6v. Appivanhemmat eivät ole koskaan pyytäneet eivätkä hoida muutenkaan koskaan. Mun äiti asuu liian kaukana kun toisella puolella suomea sinne ei vielä olla jätetty ei päästä nopeesti hakee jos ikävä iskee ;)

Vauva ei ole ollut kertaakaan. Isommat lapset menevät nyt taas tulevaksi viikonlopuksi mummolle. Puolen vuoden aikana ovat olleet siellä ainakin 15 yötä :o Tyttö soittaa mummolle jatkuvasti, että milloin taas voi tulla ja KOKO viikonlopuksi...
Ihan mielellään nyt annankin lapsia yökylään, kun olen itse lasten kanssa kotona. Päiväkodissa kun olivat, niin olivat yökylässä n. 5 yötä vuodessa.

Poika on nyt 3v7kk ja ollut vain yhden kerran yökylässä. Paikkoja olis enemmän kun tarpeeksi, mut en viitsi viedä, ellei ole jotain syytä. Ennemmin tarpeen mukaan vien yökylään. Sit isompana ehkä eriasia mennä jonkun kaverin luo yöksi.

isommat yleensä joka v-loppu yhden yön mummulla, pientä en oo raskinu antaa... ja ennen ku joku tulee sanomaan että niin usein niin ikinä ei oo kysytty ottaisko ne yöksi vaan ite ovat olleet aina vailla =)

Yhteistyössä