Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
riippuu myös ihmisestä!mulla on pieniä kaks ja aikaa riittää koirille!Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Alkuperäinen kirjoittaja Tuuli:Mie en ottasii tuohon tilanteeseen, koska
- kaksi pientä lasta (yleensä se koira jää kuitenkin viimeiseksi huollossa ja hoidossa)
- mies paljon poissa (sulla vain pääasiallinen vastuu lapsista, koirasta, huushollista)
- kerrostalo + koira + lapset -yhtälö ei kyllä kiinnosta ainakaan mua
- lähdet opiskelemaan eli työtä luultavasti riittää myös vapaa-ajalla, voi käydä rankaksi
Koiraa pitää kuitenkin käyttää 3-5 kertaa/pv ulkona miten on tottunut, pisin lenkki ainakin meillä 1-1½ h. Koulutusta, aktivointia. Koiraa ei voi ottaa vaan lapsien seuraksi. Se ei mene siinä sivussa.
Täysi peesi tälle!
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Miten sä teet sen koiran pitkän lenkin lapsien kanssa? Miltä se tuntuu joka päivä?
Alkuperäinen kirjoittaja Monday74:Mulla on ollut koiria kohta 20 vuotta ( siis omia ), kerrostalossa. Olen ollut mm. yh-äiti 3 koiran kanssa, kun poika oli vajaa 2v. ja kyllä on aina mennyt hienosti... Toisekseen meillä koirat käy ulkona 2-3 krt päivässä... kuullostaa hullulta tuo 4-5 krt...
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Miten sä teet sen koiran pitkän lenkin lapsien kanssa? Miltä se tuntuu joka päivä?
Lapset rattaisiin ja menoksi =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Miten sä teet sen koiran pitkän lenkin lapsien kanssa? Miltä se tuntuu joka päivä?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Miten sä teet sen koiran pitkän lenkin lapsien kanssa? Miltä se tuntuu joka päivä?
Moniko mamma käy lapsien kanssa päivittäin lenkillä tunti-puolitoista tai voisi käydä? Tai moniko edes voi ajatella tuollaista? Plus sen päälle pienemmät lenkit?
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuri:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Miten sä teet sen koiran pitkän lenkin lapsien kanssa? Miltä se tuntuu joka päivä?
Joo, teen nytkin päivittäin pitkiä kävelylenkkejä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Miten sä teet sen koiran pitkän lenkin lapsien kanssa? Miltä se tuntuu joka päivä?
Moniko mamma käy lapsien kanssa päivittäin lenkillä tunti-puolitoista tai voisi käydä? Tai moniko edes voi ajatella tuollaista? Plus sen päälle pienemmät lenkit?
No tämä mamma! pienemmät on 3v ja 10kk,ja koirien kans kävellään se 1,5h
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Miten sä teet sen koiran pitkän lenkin lapsien kanssa? Miltä se tuntuu joka päivä?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuri:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Miten sä teet sen koiran pitkän lenkin lapsien kanssa? Miltä se tuntuu joka päivä?
Lapset rattaissa? Vai pitäisikö se koira käyttää lasten kanssa pitkällä lenkillä?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuri:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Miten sä teet sen koiran pitkän lenkin lapsien kanssa? Miltä se tuntuu joka päivä?
Lapset rattaissa? Vai pitäisikö se koira käyttää lasten kanssa pitkällä lenkillä?
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuri:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Miten sä teet sen koiran pitkän lenkin lapsien kanssa? Miltä se tuntuu joka päivä?
no 3v kävelee sen mitä jaksaa ja tahtoo =)
joskus käyn yksin,kävellään me rattailla puistoonkin se tekee jo 7km![]()
muoks 2 isoa koiraa joista toinen vaatii aktiviteettia paljon
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Eli ulkoilu olisi hyvässä reilassa, entäs se muu? Ehkä jotain koulutusta vähän, aktivointia ja muu. Opiskelun alkaessa?
Alkuperäinen kirjoittaja Häh:Alkuperäinen kirjoittaja Monday74:Mulla on ollut koiria kohta 20 vuotta ( siis omia ), kerrostalossa. Olen ollut mm. yh-äiti 3 koiran kanssa, kun poika oli vajaa 2v. ja kyllä on aina mennyt hienosti... Toisekseen meillä koirat käy ulkona 2-3 krt päivässä... kuullostaa hullulta tuo 4-5 krt...
No, tuskinpa se koiralle pahaksi on, jos usein käydään ulkoilemassa? Musta tuo 2 krt/päivässä kuulostaa ei hullulta, mutta käsittämättömältä. Koirat otetaan makaamaan kerrostaloasuntoon, joten uloskaan ei pääse oleskelemaan, nuuskimaan ja liikkumaan. Ei kai tässä tarvitse siitä kilpailla, kenen koirat käy mahdollisimman vähän ulkona?
Jos mä kasvattasin koiria ja olisin myymässä koiraa johonkin perheeseen, en varmaan kovastikaan tykkäsi jos ilmoitettaisi että koirat oleilevat asunnossamme pahimmillaan 22 h/vrk (laskien 2 tunnin lenkkiä vuorokaudessa)
Meillä käy kerran päivässä, kusevat muuten vessaan tehdylle hiekkalaatikolle, jee, mä voitin!
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuri:Mitä te, joilla on koira, teette hauvojenne kanssa päivisin muuta kuin ulkoilette?
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:Koira ei räksytä kun sen kouluttaaAlkuperäinen kirjoittaja ei:Ei koiria kerrostaloon räksyttämään!
Alkuperäinen kirjoittaja uus juttu:En ottaisi tuossa tilanteessa koiraa.
Tässä yksi syy..
Siinä kun sen koulun aloittaa niin on ihan terpeeksi muutosta entiseen.
Sitten kun koulussa käyty jonkun aikaa,ja nähty miten lapset esim reagoi siihen niin voisin harkita koiran ottamista.