kuinka toimisit tässä tilanteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mitä jos tää uus hellusi nyt kuitenkin hoitaisi opiskelut kotipaikkakunnallaan, jos vielä mahdollista opiskelu aloittaa ja saada karenssi peruttua! Epäilen, mutta kysymällä ei häviä mitään. Vai onko ne kirjat nyt tänään sitten jo muutettu sun luo?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja eikku:
Yritä nyt saada sitä lasten isää pitämään huolta muksuistaan, sulla selvästikään ei tällä hetkellä ole varaa. Jos sinä et pysty muksujasi hoitamaan sitä joka toista viikkoa, silloin lasten tulee olla enemmän isällään. Tai pyydät isää rahallisesti auttamaan lasten hoidossa, ruoka +muut lasten hankinnat.

mä mielummin olen itse syömättä nää viikot kun lapset on isällään kun että antaisin olla isällään

Joo sitten ei muuta kuin onnea valitsemallasi tiellä :D

No anteeksi vaan, mutta tuollaiseen tilaanteeseen ei kukaan normaalisti ajatteleva ihminen joudu. Hyvänen aika nainen nyt sinne kouluun ja töitä tekemään eikä vain penskoja pukata lisää! Ja nyt tosiaan annat niiden lasten olla siellä isällään, niin saavatpahan ainakin syödäkseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:
No mitä jos tää uus hellusi nyt kuitenkin hoitaisi opiskelut kotipaikkakunnallaan, jos vielä mahdollista opiskelu aloittaa ja saada karenssi peruttua! Epäilen, mutta kysymällä ei häviä mitään. Vai onko ne kirjat nyt tänään sitten jo muutettu sun luo?
se koulupaikka oli ikävä kyllä menny jo :(

Miksi ihmeessä ap kysyt täältä apua, kun mikään ehdotuksista ei käy, vaan siksi että sua ei miellytä tehdä näin tai näin? Ehkä kannattaisi sitä omaa ajattelumallia muuttaa, se sut on tuohon tilanteeseen ajanutkin.

raskaana ollessa pitäisi myös kasvavan vauvan takia syödä monipuolisesti ja terveellisesti, joten sekään ei ole mikään järkevä vaihtoehto, että olet sitten itse syömättä. Vaikeisiin elämäntilanteisiin voi ajautua tahtomattaankin, mutta sen verran pitäisi mielestäni perheellisen pelata varman päälle, että ei hanki itselleen karenssia, jos ei ole tietoa miten elämänsä sen jälkeen rahottaisi. Voisit varmaan kysyä seurakunnalta ruokaavustusta. Usein myös laskuja on mahdollista neuvotella myöhäisemmälle maksuajalle kun vaan näkee sen vaivan ja soittaa sinne eli osoittaa halukkuutensa selvitä laskuistaan, muutoin maksamatta jääneet laskut siirtyvät helpommin ja nopeammin teille kalliiksi tulevaan ulosottoon.

Yhteistyössä