Pöpöjä ei tarvitsekaan poistaa kokonaan. Yrittäkäähän nyt hyvät naiset ymmärtää, että jos tästä maailmasta tehdään steriili kaikin mahdollisin keinoin, niin sinne katoaa myös vastustuskyky. Eli ei turhaa niuhotusta pyykinpesun, kodin ja keittiön siivouksenkaan kanssa!Alkuperäinen kirjoittaja Washmachine:Mä en laittais vauhtiraidallisia alkkareita ja tissiliivejä samaan koneelliseen. Ei pesu niin tehokas ole. Paskavesi pyörii koneessa ja bakteerit ei välttis lähde vielä huuhteluissakaan pois.
No eiks tolla logiikalla kannattais samantien heittää ne alushousut roskiin, kun ne ei kuitenkaan tule puhtaiksi ja enemmän niistä paskasista alushousuista on varmaan haittaa alapäälle limakalvoineen kuin tisseille.Alkuperäinen kirjoittaja Washmachine:Mä en laittais vauhtiraidallisia alkkareita ja tissiliivejä samaan koneelliseen. Ei pesu niin tehokas ole. Paskavesi pyörii koneessa ja bakteerit ei välttis lähde vielä huuhteluissakaan pois.
Siis minkälaisia jarrutusjälkiä teidän kalsareihin oikein jää?!Alkuperäinen kirjoittaja Washmachine:Mä en laittais vauhtiraidallisia alkkareita ja tissiliivejä samaan koneelliseen. Ei pesu niin tehokas ole. Paskavesi pyörii koneessa ja bakteerit ei välttis lähde vielä huuhteluissakaan pois.
Taisit murjaista vitsin Siis varmasti lähtee puhtaaksi, ja eihän ne tissit tulehdu jos sinne liiveihin nyt sattuisi yksi ruskea piste tulemaan B)Alkuperäinen kirjoittaja Washmachine:Mä en laittais vauhtiraidallisia alkkareita ja tissiliivejä samaan koneelliseen. Ei pesu niin tehokas ole. Paskavesi pyörii koneessa ja bakteerit ei välttis lähde vielä huuhteluissakaan pois.
Näin minäkin teen.Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Ei ole kyllä tähän ikään tullut mieleenkään lajitella tuollasten perusteella :/
Pesumerkintöjen ja värien mukaan pistetään eri koneellisiin ja eikun käyntiin =)
Ja kuinka usein paskarantuja on?Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Siis minkälaisia jarrutusjälkiä teidän kalsareihin oikein jää?!Alkuperäinen kirjoittaja Washmachine:Mä en laittais vauhtiraidallisia alkkareita ja tissiliivejä samaan koneelliseen. Ei pesu niin tehokas ole. Paskavesi pyörii koneessa ja bakteerit ei välttis lähde vielä huuhteluissakaan pois.
Meillä käytetään ensiapuna vessapaperia. Voi huoleti heittää rintsikatkin samaan koneeseen. :xmas: