Kuinka tarkka haju- ja makuaisti sulla on?

Nehän on yhteydessä toisiinsa, joten siksi otin molemmat.

Olen aina luullut olevani hajunenä, mutta sitten tuoreemmilla aisteilla varustettu teinini sanoo haistavansa sellaisia mistä mulla ei ole aavistustakaan. Tai joku maistaa ruuassa/viineissä joitain juttuja mistä oon ihan ulalla.

Mä maistan...
-vaaleapaahtoisten kahvien erot: Juhla Mokka ja Kulta Katriina on helppo erottaa, Presidentti on hyvää myös

En maista...
-Cokiksen ja Pepsin eroa
-en nykyisin maista (tai ehdi maistaa :p), onko jossain suklaassa palmuöljyä vai ei
-lampaanpaisti voi maistua kuulemma villasukalle. Häh?
 
Mulle on Alkossa ihan turha joku luonnehdinta viinille "makean neilikkainen, hennon kukkainen, hedelmäinen" - pöh, mä en maista kuin että onko se valkkari kuiva vai makea.

Tai onko se urbaanilegendaa kun joku kirjottaa että haistaa jos pylly ei oo pesty bideellä kakan jälkeen. Häh. Mä kyllä pebani putsaan, mut en mä toisten p*rseitä haista. :eek:
Jos jollain vanhalla ukolla on tullu kuset housuun tai kun eräs hyvin ylipainoinen nuori nainen ei kauheasti ylettänyt pesemään alapäätä, niin haisi kyllä kaikelle mitä alapäästä voi tulla.

Mutta meneekö muut haistaen ohimenevät p*rseet?
 
vierailija
Katsoin tänään vähän aikaa
Richard E. Grant kirjailijoiden jäljillä
ohjelmaa.

Siinä oli myös yhtenä teemana hajuaisti.
Parfyymi -kirja.
Katson kokonaan ohjelman myöhemmin.
 
Silloin kun menkat on alkamassa haistan kiusallisen hyvin. Siis vaikka pesemättömän...

Mut normaalisti vain halutessani. Ruoasta kaikki mausteet. Viiniluonnehdinnat sävyt... mut nekin muuten muuttuvat, hyllyissä on eri luonnehdintoja mitä oli ysärillä!

Palmuöljy maistuu kitkerältä ja eltaantuneelta.

Kahvi taas on elinehto joten hörps ja meni jo. :D

Ka anmunissa maistunee parhaiten se mitä eläin on syönyt. Muutama kesä sitten latviassa jäi munat syömättä ku olivat kauheita. En tiä edes mitä niille oli syötetty. Jotain mätää kaalia kenties.


Mut siis joo, on hyvät ne aistit mulla. Ja harjoitellen parantuu.
 
Mutta vaikka itse ei haistaisi kaikkea, niin pitää peseytyä vaan säännöllisesti koska semmosia vainuneniä on.

Itsellä ei vielä pahasti, mut keski-ikäisillä ja vanhemmilla naisilla alkaa tissit roikkua ja tissien aluset haista, ja rintsikat hikoaa siltä kohdin...se on kauhee käry.
 

Yhteistyössä