Oli puhetta, että laina kuitataan rengin tekemänä työnä. Mutta renki poika lopetti duunisa. 2500euroa jäi sille tielleen. :headwall: :headwall:
Sama täällä.Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Ton takia mä en lainaa senttiäkään kenellekään.
Ei oleAlkuperäinen kirjoittaja AitoMela:...eiköhän velka ole jo vanhentunut
Tyhmyydestä ei voi kun kärsiä.. Kärsikääkin ihan itse.Asukaa siinä vajaasti remontoidussa kämpässä, kunnes on vara remontoida oisko näitä asioita pitänyt miettiä tarkemmin, ennen asunnonremonttia.. eli kuka tekee, mistä rahat yms... Onko luottoa pomolla enää joka jättää maksamatta..?. en mä luottais.. en kehenkään sen tuttuun tai puolituttuun enää... Eli oisin remontin tehnyt muilla.. ja perinyt velkani muilla keinoin.Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Monikin ties ja kuuli henk. koht. rahojen lainauksen ja lupaukset maksaa takas. Ja kyllä, rahat oli käteisenä. 1500e saatiin jo pois aikasemmin, mut siihen se jäi.
Noh, nyt tuli uus käänne. Saadaan kuulemma 10000e.. Remppareiska oli voittanut jossain jenkkilän lotossa 700000e. Tuskinpa mies tulee ikinä saamaan rahoja takas.