Kuinka saada lainatut rahat takas?!?

Siis ketämitähäh? Oliko jotain kirjallista sopimusta? Onko ''renki'' joku tuttu, sukulainen?

Mä yrittäisin ekaksi nätisti, jos ei toimi niin sitten uhkaan poliisilla ja jos ei vieläkään niin sitten menisin ja tekisin rikosilmoituksen. Isosta summasta kuitenkin kyse.

Mies lainas rahat pomolleen. Pomolla ei kykyä maksaa takas, mutta tää perhetuttava renki on auki työtunteja tälle mun miehen pomolle. Josta pomo idean, että renki tulee meille töihin ja raha sillä kuitattu. Se pallomaha ei saanu täällä tehtyä juuri mitään,. Ulkopuolinen on käyny suurimman osan tekemässä. Silti renki söi, punkkas ja vaati bensa rahaa, jotka mieheni aina maksoi.

Viddu

Monikin ties ja kuuli henk. koht. rahojen lainauksen ja lupaukset maksaa takas. Ja kyllä, rahat oli käteisenä. 1500e saatiin jo pois aikasemmin, mut siihen se jäi.
Noh, nyt tuli uus käänne. Saadaan kuulemma 10000e.. Remppareiska oli voittanut jossain jenkkilän lotossa 700000e. Tuskinpa mies tulee ikinä saamaan rahoja takas.

näin
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Monikin ties ja kuuli henk. koht. rahojen lainauksen ja lupaukset maksaa takas. Ja kyllä, rahat oli käteisenä. 1500e saatiin jo pois aikasemmin, mut siihen se jäi.
Noh, nyt tuli uus käänne. Saadaan kuulemma 10000e.. Remppareiska oli voittanut jossain jenkkilän lotossa 700000e. Tuskinpa mies tulee ikinä saamaan rahoja takas.
Tyhmyydestä ei voi kun kärsiä.. Kärsikääkin ihan itse.Asukaa siinä vajaasti remontoidussa kämpässä, kunnes on vara remontoida oisko näitä asioita pitänyt miettiä tarkemmin, ennen asunnonremonttia.. eli kuka tekee, mistä rahat yms... Onko luottoa pomolla enää joka jättää maksamatta..?. en mä luottais.. en kehenkään sen tuttuun tai puolituttuun enää... Eli oisin remontin tehnyt muilla.. ja perinyt velkani muilla keinoin.

no mutta se on elämää.. ja siitä pitäs viisastua.. eikös joo

Yhteistyössä