Kuinka pitkä pano naisia naurattaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Man30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Man30

Vieras
Kuinka pitkä pano naisille yleensä riittää ?
Haluaisin panna minuuttitolkulla mutta minkäs teet kun ampuu jo usein 30 sekunnin jälkeen, joskus voi päästä minuuttiinkin ?

Onko normaalia ?
Miten laukeamista vois pitkittää ?

hmmm...kinkkinen juttu :/
meillä esileikki kestää ehkä30-45min ja itse yhdyntä n.10min.

alku on kiusausta ja herättelyä,akti on sit se vapauttava tilanne :p

koskaan en ole miehen "nopeudelle" nauranut,on ollut niitä minuutin miehiäkin takavuosina :kieh:
pohjatyöt kun teet kunnolla niin ei pitäis naisten valittaa...

Kyllä muutaman minuutin (5-10) sais ainakin jatkua, riippuu tietysti mitä kaikkea seksiin kuuluu. Jos on hyvät esileikit ja mies on esim. hoidellut minut suullaan jo, en välttämättä kaipaa kovin pitkää jyystöä orkun päälle. Ellen ole oikein innokkaalla tuulella ja tavoittele toista huipennusta myös itselleni.
Nykyisellään olen vaan niin kovin väsy tän arjen pyörteissä, että vähän vähempikin riittää, enkä aina edes jaksa "virittäytyä" niin mukaan tunnelmaan, että itsekin saisin orkun.
Meillä ainakin auttaa kun mies käyttää kondomia, silloin se stimulaatio ei ole ihan yhtä voimakasta, ja hän kestää kauemmin. Joskus nääs on tuo härkänikin vähän herkässä..

mä en enää orkun jälkeen kykene kovin pitkään jyystämiseen.lähinnä tulee sellainen olo että lopettais jo...eli en kaipaile monia perättäisiä orgasmeja.
meillä akti kestää yleensä 10-20 minuuttia ja ainakin mulle riittää.esileikki sais olla pidempi.meillä melkein aina aletaan heti aktiin...

Luulen kans että jos on pohjatyöt tehty kunnolla niin vähempikin riittää. Mut toisaalta jos tulee puuhasteltua usien niin sitten voipi mennä jopa niin pitkään et nainen alkaa jo väsyä. Etenkin jos nainen on saanut jo muutaman kerran niin alkaa olemaan melkoista jyystämistä.

juups...kunnon pohjatyöt aluksi ;)
meillä mies hoitelee mut ensin suulla ja sormilla,muutama orgasmi näin ja sit itse akti,ei tarvii kun max.5min niin tämä tyttö saa sellaisen multiorgasmin et pysyn tyytyväisenä ainakin hetken :kieh:

jos miehellä kestää "liian kauan" niin siinä jo menee hekuma ohi ja loppu on sellaista raastamista....

apteekista saa sellasia kortsuja jotka tekee vehkeen tunnottomaksi, lisäksi seksikaupoissa myydään STUD100 nimistä ainetta, suihkuta pari kertaa, venaa minsa ja pese pois--->sit hommiin! voin taata ettei ihan heti lennä!!!

Minä saan itse noin 5-10 minuutissa (esileikkejä me ei varsinaisesti harrasteta eli tuo ois ihan kokonaiskesto). Tuon aikaa siis pitäis miehen pidätellä ja sen jälkeen mun puolestani tulla itse mahdollisimman nopeasti. Rasittaa, jos toinen jää jyystämään kun itse on jo saanut...

ottaa aivoon joku muutaman minuutin juttu,

mulla kestää akti soolonakin tunnin ja joskus 2 tuntia,joten panotouhuun menee enemmänkin ..kun saan ja sitten saankin monta...

mieskamu on joskus ollut poikki ja sanonutkin mulle.. "..kyltymätön".. :snotty: :xmas: :whistle:

Ostin Toyheavenista jotain suihketta minkä pitäis pidentää stondista jottei heti tulis niin MITEN SITÄ KÄYTETÄÄN????????????????
Ei suomen sanaakaan, eikä ymmärrettävää enkkua.. kuvakin vain mis on vehkeen kuva..
On jotain horse....... siuhketta ja maksoi noin 15 euroa.. Auttakaa mua kun tahdon kauan saada.....

Meillä hommia hoidellaan niin kauan kun emäntä jaksaa. Itsellä tulee 2 minuutin päästä, MUTTA pystyn jostain syystä jatkamaan kunnes tulen jossain vaiheessa uudestaan ja uudestaan... Ennätys on 10 kertaa puoleentoistatuntiin. En tiedä onko normaalia että heppi vaan seisoo kokoajan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2006 klo 20:40 shoppaaja kirjoitti:
Ostin Toyheavenista jotain suihketta minkä pitäis pidentää stondista jottei heti tulis niin MITEN SITÄ KÄYTETÄÄN????????????????
Ei suomen sanaakaan, eikä ymmärrettävää enkkua.. kuvakin vain mis on vehkeen kuva..
On jotain horse....... siuhketta ja maksoi noin 15 euroa.. Auttakaa mua kun tahdon kauan saada.....

Kirjoita englanninkieliset ohjeet tänne, niin minä yritän suomentaa ne!

Pitäähän sitä nyt auttaa miestä mäessä kun noin paljon kerran on valmis vaivaa näkemään!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2006 klo 23:26 mr konari kirjoitti:
Meillä hommia hoidellaan niin kauan kun emäntä jaksaa. Itsellä tulee 2 minuutin päästä, MUTTA pystyn jostain syystä jatkamaan kunnes tulen jossain vaiheessa uudestaan ja uudestaan... Ennätys on 10 kertaa puoleentoistatuntiin. En tiedä onko normaalia että heppi vaan seisoo kokoajan.

Siinä on MIES minun makuuni :flower: :p :flower: :p

\
no se on just sitä stud100?? tai ainaki sellane valkonen purkki hevosella...
ni suihkuta pari kolme kertaa, anna olla minsa pari ja pese pois sit hommiin!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2006 klo 23:53 fjonga kirjoitti:
\

onko sivuvaikutuksia ?????????

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2006 klo 23:56 ketku kirjoitti:
\
\

ei ainakaan meillä, ja panotouhut piteni selvästi!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2006 klo 00:07 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2006 klo 23:56 ketku kirjoitti:
\
\

ei ainakaan meillä, ja panotouhut piteni selvästi!!!

kiitos,pitää kokeilla :flower: :)

Yhteistyössä