V
vieras
Vieras
Minkä ikäisenä lapsenne kanssa aloititte kuivaksi opettelun ja kauanko siihen meni? Sekä päiväkuivan että yökuivan osalta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja enga:No tyttö oli vähän alta vuoden kun päivä vaippa jäi pois, tyttö oli 2v4kk kun kolmas syntyi. Oltiin ihan varmoja että ottaa takapakkia mutta ei tyttö on ollut nyt reilun vuoden myös yökuiva. Kaksi vahinkoa on käynnyt, mutta silloin on ollut tosi väsynyt kun on mennyt nukkumaan. Mutta näin ollen meillä ei ole ollut kahta vaippa ikäistä vaikka ekan ja tokan ikäero oli 3v2kk (oppi myöhään kuivaksi) ja kakkosen ja kolmosen ikäero 2v4kk
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja enga:No tyttö oli vähän alta vuoden kun päivä vaippa jäi pois, tyttö oli 2v4kk kun kolmas syntyi. Oltiin ihan varmoja että ottaa takapakkia mutta ei tyttö on ollut nyt reilun vuoden myös yökuiva. Kaksi vahinkoa on käynnyt, mutta silloin on ollut tosi väsynyt kun on mennyt nukkumaan. Mutta näin ollen meillä ei ole ollut kahta vaippa ikäistä vaikka ekan ja tokan ikäero oli 3v2kk (oppi myöhään kuivaksi) ja kakkosen ja kolmosen ikäero 2v4kk
no joha oli sekava soppa
Alkuperäinen kirjoittaja enga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja enga:No tyttö oli vähän alta vuoden kun päivä vaippa jäi pois, tyttö oli 2v4kk kun kolmas syntyi. Oltiin ihan varmoja että ottaa takapakkia mutta ei tyttö on ollut nyt reilun vuoden myös yökuiva. Kaksi vahinkoa on käynnyt, mutta silloin on ollut tosi väsynyt kun on mennyt nukkumaan. Mutta näin ollen meillä ei ole ollut kahta vaippa ikäistä vaikka ekan ja tokan ikäero oli 3v2kk (oppi myöhään kuivaksi) ja kakkosen ja kolmosen ikäero 2v4kk
no joha oli sekava soppa
Mitä kohtaa et ymmärtänyt ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja enga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja enga:No tyttö oli vähän alta vuoden kun päivä vaippa jäi pois, tyttö oli 2v4kk kun kolmas syntyi. Oltiin ihan varmoja että ottaa takapakkia mutta ei tyttö on ollut nyt reilun vuoden myös yökuiva. Kaksi vahinkoa on käynnyt, mutta silloin on ollut tosi väsynyt kun on mennyt nukkumaan. Mutta näin ollen meillä ei ole ollut kahta vaippa ikäistä vaikka ekan ja tokan ikäero oli 3v2kk (oppi myöhään kuivaksi) ja kakkosen ja kolmosen ikäero 2v4kk
no joha oli sekava soppa
Mitä kohtaa et ymmärtänyt ?
sun lauseet on sekavat
muuten kyllä ymmärsin mitä tarkoitit, mutta piti kyllä lukea pariin kertaan tuo juttu, että selvis
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja enga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja enga:No tyttö oli vähän alta vuoden kun päivä vaippa jäi pois, tyttö oli 2v4kk kun kolmas syntyi. Oltiin ihan varmoja että ottaa takapakkia mutta ei tyttö on ollut nyt reilun vuoden myös yökuiva. Kaksi vahinkoa on käynnyt, mutta silloin on ollut tosi väsynyt kun on mennyt nukkumaan. Mutta näin ollen meillä ei ole ollut kahta vaippa ikäistä vaikka ekan ja tokan ikäero oli 3v2kk (oppi myöhään kuivaksi) ja kakkosen ja kolmosen ikäero 2v4kk
no joha oli sekava soppa
Mitä kohtaa et ymmärtänyt ?
sun lauseet on sekavat
muuten kyllä ymmärsin mitä tarkoitit, mutta piti kyllä lukea pariin kertaan tuo juttu, että selvis
Sama homma täällä!
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:meillä poika 2v4kk ja satunnaisesti käy potalla pissalla, kakat tulee oikeastaan aina vaippaan... Mä olen kans miettinyt tota että nykäsen vaipat kokonaan pois, mutta mistäs sen tietää onko valmis siihen? Ajattelin kans että jos ostais pojalle jotain hienoja pikkuhousuja niin josko se auttais asiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ollaan nyt aloiteltu, kun 2 v tuli mittariin. Hienosti oppi päivällä muutaman vahinkopäivän jälkeen mennä potalle pissalle ja kakatkin melko hyvin sinne jo tulee. Yöllä on pissaa kyllä tullut vaippaan, mutta aamuisinkin jo pyytää heti potalle ja sinne tulee se iso pissa. Miten siis nyt edetään tuon yövaipan kanssa vai onko sillä vielä kiirettä?
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:2,5v, viikko, siitä kun ekan kerran teki vihdoin pottaan oli päivä sekä yökuiva.