V
"vieras"
Vieras
Olen aloittanut vasta karppauksen ja olisinkin kysynyt, että kuinka pian pitäisi alkaa paino pudota. Yritän pitää päivittäiset hiilarit n. 30 grammassa ja pudotettavaa painoa olisi sellainen 10-15 kg.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aika vähän kaloreita, mä oon laihtunu yli 2500 kalorillakin. Tosin mä en kauheen usein laske, syön vaan niin että nälkä lähtee. Eli rasvaa ehkä lisäisin. Alussa kannattaa ainakin syödä aika reilusti rasvaa niin lähtee ketoosi kunnolla käyntiin (jos se siis tavoitteena).
Pähkinöissä on myös proteiinia ja jonkin verran hiilaria ja niitä ei hirveesi suositellakaan aloitusvaiheessa. Mielummin enemmän rasvaa voista ja kermasta! Kokeile vaikka ensin viikko 200 g rasvalla, jos ei mitään tapahdu laske sitä asteittain.
Päänsärky menee ohi parissa päivässä. Avokadoissa on paljon rasvaa, joskin myös vähän proteiinia. Kannattaa syödä sellaisia rehuja, joihin saa "upotettua" paljon rasvaa, esim. kurpitsa imee aika hyvin.
Niin kesäkurpitsasta en tiedä imeekö rasvaa, vaikka hyvältä maistuukin. Ajattelin ihan "oikeeta" kurpitsaa, sellaista Halloween-mallia![]()