kuinka paljon voi laihtua kuukaudessa ja miten ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pullukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pullukka

Vieras
Miten laihtua siis kuukaudessa mahdollisimman paljon ? Kuinka paljon pitäisi liikkua ja millaista liikuntaa ?
Pitäisi saada pudotettua painoa mahdollisimman paljon ja intoa nyt riittäisi...

Ei ole hyvä yhtälö tuo mahdollisimman paljon ja nopeasti. Hitaasti hyvä tulee. Ruokaremontista kait se aina lähtee, annoskoot pienemmiksi, normaalia monipuolista ruokaa, paljo vihanneksia ja kasviksia ja täysjyväviljaa, vettä. Liikuntaa lisää, kävelylenkeista alottasin sit vois jo vähän juosta. Juoksemiseen tulee muuten himo =)

Meinaankin jatkaa sitä laihduttamista, nyt vaan pitäisi saada rykästyä pian jotakin pois alta. Olen käynyt jumpassa pari kertaa viikossa, mutta mikäköhän olisi ihanne laihtumisen kannalta....joka päivä vai ?

1,5-2 kiloa viikossa lähtee normaalipainoiseltakin helposti, kun tiputtaa kalorit alle 800 päivässä. Jos pystyt pitämään lisäksi yhden vesipaastopäivän viikossa, pitäisi kiloja lähteä ihan mukavasti. Jos olet reilusti ylipainoinen, alussa voi pudota enemmänkin. Vaarana on tietysti, että tiukan kuurin jälkeen repsahtaa syömään hulluna ja kilot tulevat rytinällä takaisin. Itse olen laihduttanut pätkäpaastolla hyvin tuloksin. On helpompi syödä vähän, kun ei aloita heti aamulla vaan syö ensimmäisen kerran esim. klo 12 ja viimeisen kerran ennen kahdeksaa illalla. Aluksi voi olla kuitenkin fiksumpaa kokeilla vaikka kahden viikon pätkä ja jos se sujuu, toiset kaksi viikkoa. Liikunnaksi rauhallisia kävelylenkkejä, koska jumpissa et välttämättä niukkaenergisellä jaksa hyppiä.

minä otan alkusysäyksen laihdutukselle ja elämäntapa muutokselle nutriletilla. Toimii ja painoa on pudonnut 2viikossa 8kg. Tiedän sen että kilot tulevat takaisin, jos palaa entisiin ruokailutottumuksiin. Monella tutulla on myös hyviä kokemuksia ja kilot pysyneet poissa nutrilet kuurin jälkeen.

Miinus 500 kaloria. Lähtöpino 59kg tällä lähti viidessä viikossa 5kg. Eikä ole tullut takaisin vaan jatkoi laskuaan ittestään. Nyt paino 52-53 ja lantio kaventunut parin vaatekoon verran :)

Yhteistyössä