Tosi tehokas dieetti äkkiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nahis harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olin valvonnassa ton nutriletin takia. suola arvot tipahti todella huimasti alas ja olo oli aivan voimaton. joten ei soveltunut mulle, no painoa tippu ekan viikon aikana yli kolme kiloa, mutta et edes jaksanut jääkaapille kävellä saatikka lasta hoitaa. juokaa samalla kasvislientä ettei suolat mene liian vähille.

Syön päivässä 2 kertaa ja yleensä noin 300kaloria aterialla, muttei ole väsymystä vaikka liikunkin päivittäin(4-10km juoksulenkki ja n.1h lihastreeniä) ja teen paljon seisomatyötä. Syön enimmäkseen proteiinipitoista kevytruokaa ja en syö lainkaan lihaa, näin aineenvaihdunta on nopeaa ja kilot pysyy kurissa vaikka herkuttelisikin yhtenä päivänä viikossa:) Ai niin ja lisäksi paljon vihreää teetä:D

Mä laihdutin syömällä alle 800kaloria päivässä. (keho menee paastoaineenvaihdunnalle,polttaa rasvaa ja näläntunne häviää aika hyvin) Nutrilettia ja muuta kevyttä söin. Laskee vaan kalorit. Ekan kuukauden aikana lähti ainakin 8kg :) Yhteensä 16kg lähti (2kk alle 800kaloria ja 1kk lisäillen kaloreita),ja vielä ei ole kyllä yhtään tullut takaisin,ja tällä tiellä olis takoitus jatkaa :)

Tätä mä suosittelen kans. Oon kans laihduttanu joskus tolla nopeasti. :) Nyt kun mulla on enemmän aikaa niin karppailen mikä on ainakin mulla hitaampaa.

mitä voi syödä tuohon 800 kaloriin, jos haluaa itse tehdä sapuskat eikä ostella keittoja ja pirtelöitä?

Oon vähän huono ymmärtämään ruokien energiapitoisuuksia...

Aika hyvin. Siis toosi hyvin :). Mahtoi olla rankkaa alle 800 kalorin dieetillä olla.

Olen laihduttanut 1200kcal/vrk ja helposti olisi voinut jättää tuostakin vajaat kalorit päivässä. Käytin apuna pätkäpaastoa joten ei tarvinnut olla koko ajan syömässä vähän jotakin vaan söin 3x päivässä hyvin. Ja iso kukkurallinen lautasellinen ruokaa oli noin 400kcal. Mitenkö.. (esim) keitettyjä kasviksia ja kastiketta puoli lautasellista ja salaattia toinen puolisko.
Klo 12 aamupala, rahkaa jogurttia ja soijarouhetta. Päiväruoka klo 16 ja iltapala klo 20 (esim) vähän jogurtti ja päiväsapuskalta jääneet salaatit ja tonnikalaa/raejuustoa.

entäs jos syön vain lounaalla töissä mitä nyt sitten syönkään ja mitä milloinkin on tarjolla ja lisäksi vain kahvia ja teetä? mihinköhän kalorimäärään päätyisin päivässä?

[QUOTE="harrastelija";22259219]Syön päivässä 2 kertaa ja yleensä noin 300kaloria aterialla, muttei ole väsymystä vaikka liikunkin päivittäin(4-10km juoksulenkki ja n.1h lihastreeniä) ja teen paljon seisomatyötä. Syön enimmäkseen proteiinipitoista kevytruokaa ja en syö lainkaan lihaa, näin aineenvaihdunta on nopeaa ja kilot pysyy kurissa vaikka herkuttelisikin yhtenä päivänä viikossa:) Ai niin ja lisäksi paljon vihreää teetä:D[/QUOTE]

Kaikkihan on toki mahdollista, mutta en kyllä ihan heti suostu uskomaan, että jos ihminen jatkuvasti syö vain 600 kaloria päivässä, hän vielä jaksaisi liikkua noin paljon. Tuo ei vaan kerta kaikkiaan kuulosta uskottavalta...

Mä olen taistellut koko ikäni mun painon kanssa. Joskus onnistuin tiputtamaan 30kg mutta ne ...keleen kilot tuli kuitenkin takasin. Eli jos joku väittää että laihdutuksen jälkeen on muka helppo pitää kilot poissa,jauhaa skeidaa!! painon säilyttäminen unelmapainossa on jopa vaikeempaa kuin itse laihdutus!! Turhauttavaa!!!

Itse suosin proteiinipitoista ruokavaliota unohtamatta kuitenkaan hitaita hiilareita. Saa syödä kuitenkin "normaalisti", eikä näläntunnetta tule, mikä lisää mahdollisuutta retkahtaa syöpöttelyyn.... Esim. itse syön päivässä n.1900Kcal ja paino tippuu about 0.7kg viikossa tekemättä yhtään mitään. Älkää silti unohtako liikuntaa, koska se on avain sana tehokkaalle laihduttamiselle!
Itse olen 25v mies, paino 76kg, pituus 175cm, harrastan liikuntaa lähes päivittäin ja minun ohjelmallani paino putoaa lähes 3kg viikko ja olo on mitä parhain :)
Ravintoa on päivittäin esim. aamupala: kuppi kahvia (mustana) tai vihreä tee, 2keitettyä kananmunaa, 1viipale ruisleipää kinkulla ja vaihtoehtoinen hedelmä tai marjoja, lounas: kananrintapala ja lisukkeeksi papuja ym. kasviksia, päivällinen: vaihtoehtoinen kala esim. lohi tai kuhafilee ja lisukkeeksi salaattia, iltapala pieni kanamunasalaatti, hedelmä ja vihreä tee.
Päivän aikana liikunta: 45min reipasta kävelyä tai hölkkää, 1xviikko pesäpalloa n. 1,5h, uintia näin kesällä ja työkseni teen hoitajan töitä, eli jaloilla menee melkein koko ajan.
Toivottavasti vinkeistäni on jollekin jotain hyötyä ja toivotan kaikille erittäin hyvää kesää ja tehokasta painon pudotusta!

Kannattaa laittaa johonkin netin kalorilaskuriin kaikki parin päivän ruuat ylös ja katsoa kuinka paljon kaloreita yleensä tulee. Sitten vain vähennät niiden määrää. Jos aiot liikkua paljon, kannattaa nauttia reilusti proteiineja.

-juo paljon
-jätä pois kaikki ylimääräinen
-tee itse kasvislientä, jota nautit päivän mittaan. Silloin saat tarpeeksi suolaa.
-keitot ylipäänsä ovat kevyitä, kasvissosekeitosta saa kasviksia vaihtamalla joka kerta erilaista. Älä laita keittoihin kuitenkaan tuorejuustoja tms vaan tee pelkkään veteen. Keiton kanssa voit nauttia muutaman ruokalusikallisen raejuustoa.
-tee ruokaisia salaatteja lisäämällä perussalaattiin kanaa, kalaa, kananmunaa
-muista syödä, ettet kuupahda
-proteiinipatukan avulla voi skipata vaikkapa lounaan mutta vetäisisin silti kasvislientä vaikkapa desin verran kaveriksi

Mä laihdutin syömällä alle 800kaloria päivässä. (keho menee paastoaineenvaihdunnalle,polttaa rasvaa ja näläntunne häviää aika hyvin) Nutrilettia ja muuta kevyttä söin. Laskee vaan kalorit. Ekan kuukauden aikana lähti ainakin 8kg :) Yhteensä 16kg lähti (2kk alle 800kaloria ja 1kk lisäillen kaloreita),ja vielä ei ole kyllä yhtään tullut takaisin,ja tällä tiellä olis takoitus jatkaa :)

Kiitos! Sain tästä motivaatiota, aloitan varmaan huomenissa syömään tälleen, tarkotus olisi bikinikuntoon päästä seminopeasti... Paino on jo pudonnut n. 8kg, ja nyt on jäänyt jumittaan, tälleen saan varmaan taas rullaamaan alaspäin

Yhteistyössä