Itse suosin proteiinipitoista ruokavaliota unohtamatta kuitenkaan hitaita hiilareita. Saa syödä kuitenkin "normaalisti", eikä näläntunnetta tule, mikä lisää mahdollisuutta retkahtaa syöpöttelyyn.... Esim. itse syön päivässä n.1900Kcal ja paino tippuu about 0.7kg viikossa tekemättä yhtään mitään. Älkää silti unohtako liikuntaa, koska se on avain sana tehokkaalle laihduttamiselle!
Itse olen 25v mies, paino 76kg, pituus 175cm, harrastan liikuntaa lähes päivittäin ja minun ohjelmallani paino putoaa lähes 3kg viikko ja olo on mitä parhain

Ravintoa on päivittäin esim. aamupala: kuppi kahvia (mustana) tai vihreä tee, 2keitettyä kananmunaa, 1viipale ruisleipää kinkulla ja vaihtoehtoinen hedelmä tai marjoja, lounas: kananrintapala ja lisukkeeksi papuja ym. kasviksia, päivällinen: vaihtoehtoinen kala esim. lohi tai kuhafilee ja lisukkeeksi salaattia, iltapala pieni kanamunasalaatti, hedelmä ja vihreä tee.
Päivän aikana liikunta: 45min reipasta kävelyä tai hölkkää, 1xviikko pesäpalloa n. 1,5h, uintia näin kesällä ja työkseni teen hoitajan töitä, eli jaloilla menee melkein koko ajan.
Toivottavasti vinkeistäni on jollekin jotain hyötyä ja toivotan kaikille erittäin hyvää kesää ja tehokasta painon pudotusta!