Tosi tehokas dieetti äkkiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nahis harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nahis harmaana

Vieras
Nyt niitä tosi tehokkaita dieettejä tänne, joilla laihtuu nopeasti (ja joista kilot tulevat yhtä nopeasti takaisin).Täytyy nyt oikeasti laihtua reilussa kuukaudessa niin paljon kun mahdollista...tiedän että se ei ole pysyvää ja tiedän miten oikeasti pitää liikkua ja syödä että laihtuu mutta NYT ON KIIRE:D

Mä laihdutin syömällä alle 800kaloria päivässä. (keho menee paastoaineenvaihdunnalle,polttaa rasvaa ja näläntunne häviää aika hyvin) Nutrilettia ja muuta kevyttä söin. Laskee vaan kalorit. Ekan kuukauden aikana lähti ainakin 8kg :) Yhteensä 16kg lähti (2kk alle 800kaloria ja 1kk lisäillen kaloreita),ja vielä ei ole kyllä yhtään tullut takaisin,ja tällä tiellä olis takoitus jatkaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
Mä laihdutin syömällä alle 800kaloria päivässä. (keho menee paastoaineenvaihdunnalle,polttaa rasvaa ja näläntunne häviää aika hyvin) Nutrilettia ja muuta kevyttä söin. Laskee vaan kalorit. Ekan kuukauden aikana lähti ainakin 8kg :) Yhteensä 16kg lähti (2kk alle 800kaloria ja 1kk lisäillen kaloreita),ja vielä ei ole kyllä yhtään tullut takaisin,ja tällä tiellä olis takoitus jatkaa :)

Tämä kuulostaa just hyvältä :D Mun pitäis kans saada muutama kilo supernopeasti pois. Harrastitko kuurin aikana liikuntaa? Mä käyn 3-4 krt viikossa jumpassa tai lenkillä, ja vähän mietityttää että miten sitä jaksaa vähillä kaloreilla... eikä urheilua voi lopettaakaan, kun ois tarkoitus luopua läskistä eikä lihaksesta ;)

Mitä!! :o Onko edes mahdollista??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tämä kuulostaa just hyvältä :D Mun pitäis kans saada muutama kilo supernopeasti pois. Harrastitko kuurin aikana liikuntaa? Mä käyn 3-4 krt viikossa jumpassa tai lenkillä, ja vähän mietityttää että miten sitä jaksaa vähillä kaloreilla... eikä urheilua voi lopettaakaan, kun ois tarkoitus luopua läskistä eikä lihaksesta ;)

jumpissa en käynyt kun ei ole mahdollista,lapsia ei saa hoitoon. Mutta kävelin ja kävelen kyllä 3-4 kertaa viikossa tunnin verran. Ja sen nyt ihan hyvin jaksoi tuon kuurin kanssa :) Jumppaa en varmaan olis jaksanut,mutta se onkin eri asia sellasella joka on jumppaa harrastanut jo ennenkin laihdutusta.
mä oon itekkin ihan ihmeissään kun ei paino ole noussut yhtään,vaikka jonkun aikaa jo olen syönyt normaalisti. tietysti koitan pitää karkit karkkipäivissä yms. mutta muuten. Luulin että ainakin pari kiloa tulis heti takasin kun nesteen "palautuu" Mutta ei näköjään :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

supernopeasti kun ei voi sitä rasvaa polttaa

jumpissa en käynyt kun ei ole mahdollista,lapsia ei saa hoitoon. Mutta kävelin ja kävelen kyllä 3-4 kertaa viikossa tunnin verran. Ja sen nyt ihan hyvin jaksoi tuon kuurin kanssa :) Jumppaa en varmaan olis jaksanut,mutta se onkin eri asia sellasella joka on jumppaa harrastanut jo ennenkin laihdutusta.
mä oon itekkin ihan ihmeissään kun ei paino ole noussut yhtään,vaikka jonkun aikaa jo olen syönyt normaalisti. tietysti koitan pitää karkit karkkipäivissä yms. mutta muuten. Luulin että ainakin pari kiloa tulis heti takasin kun nesteen "palautuu" Mutta ei näköjään :D

Vitsi, tää kuulostaa kyllä melkeinpä liian hyvältä ollakseen totta :D Kiitos infosta, täytyy miettiä tätä... käytitkö niitä valmisteita pelkästään, vai söitkö myös muuta?

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:

Juu,tapaninpäivänä paino oli 83,6kg ja nyt 67kg :) Mun mielestä ihan ihmeen helposti lähti kilot. Osittain varmaan kun alotin just kun imetys loppui,ja mun keho pitää imetyksen aikaan kiloista kiinni kaikin keinoin..

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:

Juu,tapaninpäivänä paino oli 83,6kg ja nyt 67kg :) Mun mielestä ihan ihmeen helposti lähti kilot. Osittain varmaan kun alotin just kun imetys loppui,ja mun keho pitää imetyksen aikaan kiloista kiinni kaikin keinoin..

Aika hyvin. Siis toosi hyvin :). Mahtoi olla rankkaa alle 800 kalorin dieetillä olla.

Ja kyllä mulla aika iso osa lähti rasvaakin,kun rasvaprosentti oli aluksi 35 ja nyt 27. Tietysti sitä ei voi välttää että muutakin lähtee.. Enkä sano että olis mitenkään se fiksuin keino. Aika helppo vaan :) Ja totta on että nyt sitten myöhemmin opwteltava se "oikein syöminen" vasta kun painon koitan pitää tässä.. Mutta ei ole kyllä takoitus noita kiloja ihan hevillä takaisin päästää tuon urakan jälkeen.

Niin joo,ja söin siis nutrilettia ehkä 2-3 päivässä ja lisäksi muuta kevyttä. Laskin vaan että kalorit jää alle 800/pvä.

*Muokkasin.. siis ei bmi vaan rasvaprosentti :D

Mun nälässä ei nutrit tuntunu vesilasia paremmilta. Huono olo oli, pää kipee, heikotti jne. Tosin onhan noita hyviäkin kokemuksia kuultu. Itse en vaan enää ikänä yritä kyllä jauhekeittoja ja patukoita!

Ja kyllä mulla aika iso osa lähti rasvaakin,kun rasvaprosentti oli aluksi 35 ja nyt 27. Tietysti sitä ei voi välttää että muutakin lähtee.. Enkä sano että olis mitenkään se fiksuin keino. Aika helppo vaan :) Ja totta on että nyt sitten myöhemmin opwteltava se "oikein syöminen" vasta kun painon koitan pitää tässä..

No niinpä! Ylläpito on niin sata kertaa helpompaa kuin laihdutus :D

Kannattaa muuten se nutriletin suklaapirtelö sekottaa rasvattomaan maitojuomaan. Kaloreita tulee lisää vaan 50,mutta maku on noin tosi hyvä. Ihan suklaan korvikkeesta meni :p Samoin keittoihin lisäilin itse raejuustoa,vihanneksia yms. Tulee paljon paremman makuisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Moi:
Mun nälässä ei nutrit tuntunu vesilasia paremmilta. Huono olo oli, pää kipee, heikotti jne. Tosin onhan noita hyviäkin kokemuksia kuultu. Itse en vaan enää ikänä yritä kyllä jauhekeittoja ja patukoita!

mulla pitää kyllä nälkää kun töissä syön.

Yhteistyössä