"Hanna"
Kyllä se on se 1, 5-2 tuntia mikä täytyy aamulla olla aikaa. Muuten on päivä pilalla jos aamulla tarvii hoppuilla.
Jos keittimen puhdistaa säännöllisesti ja on perusterve, ei se pöpömäärä mahdoton ole. Luonnollista vastustuskykyä vaan lisää Paitsi jos on jotenkin korvien välissä häikkää ja siksi ei kestä niitä bakteereita. Mut se on kokonaan toinen juttu.Alkuperäinen kirjoittaja yök;30612242:Lataat kahvinkeittimen? Yök, tiedätkö kuinka paljon bakteereita yön seisoneessa vedessä on?
No iuu! Kovasti kuumenee muuten se vesi keittämisen aikana, tiesitkös.Alkuperäinen kirjoittaja yök;30612242:Lataat kahvinkeittimen? Yök, tiedätkö kuinka paljon bakteereita yön seisoneessa vedessä on?
Aamu-uniselle tämä kuulostaa hurjalta. Mitä teet työksesi? Heräätkö vapaapäivinäkin näin aikaisin? Moneltako menet nukkumaan?Tänään heräsin 3.50. Puen, laittaudun vähän, haen eväät ja juon kupin kahvia. 4.15 lähdin töihin ja 4.30 alkoi työt. Eli yleensä 40 min varaan aikaa aamutoimiin ja työmatkaan yhteensä.
Tai nukkua 2h päikkärit töiden jälkeenluulis väsyttävän!? Johan tossa täytyy nukkumaankin mennä viimeistään kahdeksalta.
Heh, onneksi en itse ole ollut koskaan mitenkään varsinaisen aamu-uninen Olen töissä leipomossa. Vapaapäivinä nukun niin pitkään, kuin mahdollista. Yleensä herään silloin joko miehen herätykseen klo 7 aikaan tai lasten kanssa viimeistään klo 8 aikaan. Nämä aamut on oikein luksusta ja kelpaa/riittää vallan mainiosti Ennen työpäiviä menen nukkumaan yleensä viimeistään 21.Aamu-uniselle tämä kuulostaa hurjalta. Mitä teet työksesi? Heräätkö vapaapäivinäkin näin aikaisin? Moneltako menet nukkumaan?
tuo pöpökammoinen ei taida tietää et vesi on hyvää kun se hapettuu muutaman tunnin pöydällä. kukillekaan ei saa antaa suoraan hanasta vettä. mulla on aina vesilasi täynnä pöydällä, lautanen päällä. koska meillä tulee vain jääätävänkylmää kaivovettä jota ei pysty juomaan kunnolla suoraan hanasta. kuollut en ole vielä näihin bakteereihin mut kipeenä olen maksimissaan kerran vuodessa, tarkoittaen kaikki flunssat ja mahapöpöt. enemmän mua ällöttää noi hanavedet kun tietää kuinka oksettavista putkista ne tulee....Jos keittimen puhdistaa säännöllisesti ja on perusterve, ei se pöpömäärä mahdoton ole. Luonnollista vastustuskykyä vaan lisää Paitsi jos on jotenkin korvien välissä häikkää ja siksi ei kestä niitä bakteereita. Mut se on kokonaan toinen juttu.
Nyt kun sanoit, niin aika ihmeelliseltähän se kuulostaa... Toisaalta ei kaikissa työpaikoissa ole kellokortteja.Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäisen ihmettelijä;30613432:Ööh, ei kukaan muu ihmettele tuota ensimmäistä viestittäjää, että pesee hampaat töissä? Siis pitää päästä työpaikalleko kellokortille mahdollisimman pitkään nukkuneena ja sitten siellä pesee hampaat jo kirjauduttuaan sisään? Vai miksi se pitää jättää työpaikalle?