S
"sipsi"
Vieras
No en ole saanut kotoa rahaa sen koommin kun täysi-ikäiseksi tulin, ja töihin (opiskelujen ohessa) menin. En mitään odotakaan, olen ikionnellinen, että käyttävät rahaa itseensä kun vielä jaksavat matkustaa ja mennä.
En oikein käsitä aikuisia, jotka odottavat saavansa kotoa rahaa, varsinkaan sen jälkeen kun on oma perhe jo perustettuna. Enkä kyllä muutenkaan. Akuutti hätätila on eri asia. Silloin vanhemmilta voi lainata rahaa.
En oikein käsitä aikuisia, jotka odottavat saavansa kotoa rahaa, varsinkaan sen jälkeen kun on oma perhe jo perustettuna. Enkä kyllä muutenkaan. Akuutti hätätila on eri asia. Silloin vanhemmilta voi lainata rahaa.