Kuinka paljon otatte alkoholia per viikko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viipotin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Per viikko? En juo edes per kuukausi...

Peesin tätä. Tosin poikkeus vahvistaa säännön. Viime viikonloppuna otin yhden drinksun ja tänään meni yksi pieni siideri. Edelliseen kuukauteen taas ei mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja weekasi:
Eli ihan tuli mieleen, että paljonko tuollainen "äiti-ihminen" yleensä juo viikossa keskimäärin?
Itse otan yleensä perjantai-iltaisin 1-4 annosta alkoholia, samoin lauantaina. Yleensä jää pariin saunaolueen.
Toki jos johonkin lähden, niin siinätapauksessa otan enemmän, mutta noin niinkuin kotioloissa.
Uteliaisuuttani kyselen teitin muitten juomatapoja?

eli juotko sä joka viikonloppu sekä perjantaina että lauantaina?
Eikö kandeis kattoa jo peiliin???

Ymmärrän et joskus saunakalja tai siideri mut tuommoinen määrä jatkuvasti, hoh hoijaa

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
En yhtään. Käyn 2-3 x vuodessa viihteellä ja silloin sitten menee muittenkin viikkojen eestä.

Saunajuomia ja muita yksiä en harrasta, mä juon mieluummin colaa.

Suunnilleen näin, tosin joskus saattaa jäädä se koko vuosikin käymättä. ja colan tilalta fantaa

Alkuperäinen kirjoittaja wiiwi:
Alkuperäinen kirjoittaja weekasi:
Eli ihan tuli mieleen, että paljonko tuollainen "äiti-ihminen" yleensä juo viikossa keskimäärin?
Itse otan yleensä perjantai-iltaisin 1-4 annosta alkoholia, samoin lauantaina. Yleensä jää pariin saunaolueen.
Toki jos johonkin lähden, niin siinätapauksessa otan enemmän, mutta noin niinkuin kotioloissa.
Uteliaisuuttani kyselen teitin muitten juomatapoja?

eli juotko sä joka viikonloppu sekä perjantaina että lauantaina?
Eikö kandeis kattoa jo peiliin???

Ymmärrän et joskus saunakalja tai siideri mut tuommoinen määrä jatkuvasti, hoh hoijaa

Mä otan kanssa muutaman viikonloppisin kun lapset on menny nukkumaan. Mitä pahaa siinä on? Aamulla sitte aamupalalle ja reippaasti ulkoilee. Ei se tarkota et kukaan kännissä olis

Jos mun vuoden juomiset jakaa viikoille niin oisko 0.01dl viikossa...
no ei sentään jos mä juon niin menee 5-6 annosta illassa, mutta tätä tapahtuu siis todella harvoin..
tuosta tulikin mieleeni, että tänään haluttas ottaa, mutta yksin ei huvita :/

terolutille: kihti oireilee oluesta todella voimakkaana nivelkipuna, mutta kirkasta sen puolesta pitäs pystyä ottamaan.

Jos juo 1-4 annosta max 2 iltana viikossa, ei todellakaan tarvitse olla huolissaan alkon käytöstään minkään mittareiden mukaan. Ja mittareilla en nyt tarkoita näitä vauvapalstamammoja vaan ihan virallisia terveydenhuollon mittareita. Ihmeen kärkkäitä on toiset mammat tuomitsemaan muita, ilman mitään kunnon argumentteja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos juo 1-4 annosta max 2 iltana viikossa, ei todellakaan tarvitse olla huolissaan alkon käytöstään minkään mittareiden mukaan. Ja mittareilla en nyt tarkoita näitä vauvapalstamammoja vaan ihan virallisia terveydenhuollon mittareita. Ihmeen kärkkäitä on toiset mammat tuomitsemaan muita, ilman mitään kunnon argumentteja.

sori ,mut kyllä aikas huolestuttavalta musta vaikuttaa. MIKSI ihmeessä pitää säännöllisesti juoda 1-2kertaa viikossa,mitä siitä saa?? ahaa hyvää mieltä, stressin laukaisua vai muuta,eli siis väärillä jäljillä mennään.

Eri asia jos ap olis sanonu juovansa vaikka kerran kuussa säännöllisesti. Mut tässä huomaa kuka suhtautuu mitenkin, sulla eri mielipide kun mulla ja mä en tämmöstä ymmärrä,mut turha riitaa haastaa sillä selvää lopputulosta ei saada. Ihmettelenpä vaan.....