K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Per viikko? En juo edes per kuukausi...
Alkuperäinen kirjoittaja kiira:siis ap juotko joka viikonloppu kotona ollessa??
Eikö tuo viittaa jo johonkin????????????????????????
Alkuperäinen kirjoittaja weekasi:Eli ihan tuli mieleen, että paljonko tuollainen "äiti-ihminen" yleensä juo viikossa keskimäärin?
Itse otan yleensä perjantai-iltaisin 1-4 annosta alkoholia, samoin lauantaina. Yleensä jää pariin saunaolueen.
Toki jos johonkin lähden, niin siinätapauksessa otan enemmän, mutta noin niinkuin kotioloissa.
Uteliaisuuttani kyselen teitin muitten juomatapoja?
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:En yhtään. Käyn 2-3 x vuodessa viihteellä ja silloin sitten menee muittenkin viikkojen eestä.
Saunajuomia ja muita yksiä en harrasta, mä juon mieluummin colaa.
Alkuperäinen kirjoittaja wiiwi:Alkuperäinen kirjoittaja weekasi:Eli ihan tuli mieleen, että paljonko tuollainen "äiti-ihminen" yleensä juo viikossa keskimäärin?
Itse otan yleensä perjantai-iltaisin 1-4 annosta alkoholia, samoin lauantaina. Yleensä jää pariin saunaolueen.
Toki jos johonkin lähden, niin siinätapauksessa otan enemmän, mutta noin niinkuin kotioloissa.
Uteliaisuuttani kyselen teitin muitten juomatapoja?
eli juotko sä joka viikonloppu sekä perjantaina että lauantaina?
Eikö kandeis kattoa jo peiliin???
Ymmärrän et joskus saunakalja tai siideri mut tuommoinen määrä jatkuvasti, hoh hoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos juo 1-4 annosta max 2 iltana viikossa, ei todellakaan tarvitse olla huolissaan alkon käytöstään minkään mittareiden mukaan. Ja mittareilla en nyt tarkoita näitä vauvapalstamammoja vaan ihan virallisia terveydenhuollon mittareita. Ihmeen kärkkäitä on toiset mammat tuomitsemaan muita, ilman mitään kunnon argumentteja.