Kuinka paljon otatte alkoholia per viikko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viipotin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Viipotin

Jäsen
28.07.2007
452
0
16
Eli ihan tuli mieleen, että paljonko tuollainen "äiti-ihminen" yleensä juo viikossa keskimäärin?
Itse otan yleensä perjantai-iltaisin 1(-4) annosta alkoholia tai lauantaina. Yleensä jää yhteen saunaolueen.
Toki jos johonkin lähden, niin siinätapauksessa otan enemmän, mutta noin niinkuin kotioloissa.
Uteliaisuuttani kyselen teitin muitten juomatapoja?

En yhtään. Käyn 2-3 x vuodessa viihteellä ja silloin sitten menee muittenkin viikkojen eestä.

Saunajuomia ja muita yksiä en harrasta, mä juon mieluummin colaa.

nooh...kyllä toisinaan tulee viikon aikana juotua montakin olusta,about7-10 :xmas: Jos en lähe bilettämään...mutta esim.tällä viikolla ei ole mennyt yhtään ainoaa,nytkin lasissa pepsi maxia:)

*juoppo*

Kotoloissa en ota oikeastaan koskaan jos en ole viihteelle lähdössä (tätä teen 0-2krt kk).
Ehkä kerran 3kk ostan siiderin tai kaksi ihan huvin vuoksi.Ei tule ostettua koskaan vaikka mielessä oliskin,jotenkin kai unohtuu =)

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja terolut:
Ei ollenkaan. Absolutisti jo kolmatta vuotta. Eikä omasta tahdosta :/

Kenes tahdosta, jos saa kysyä?

Elimistön. Ei ota vastaan ollenkaan..
Se mistä johtuu, niin lääkäritkään ei osaa vastata, mutta nivel kipu on sietämätön jo pienestä määrästä alkoholia.

Se mistä johtuu, niin lääkäritkään ei osaa vastata, mutta nivel kipu on sietämätön jo pienestä määrästä alkoholia.

Mulla on yksi tuttava, jonka nivelet ei "kestä" olutta. Sanoi, että tulee aivan sairaan kipeiksi, mutta ihan viinasta sitten taas ei!! Reuma ei kuulema kuitenkaan ole.

Kihti! Mun tutulla on ja kirkasta voi ottaa, mutta vähän.