Kuinka paljon on paljon kerralla omiin vaatteisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuhlari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuhlari

Vieras
Puolustuksena sanottakoon, että olen viimeksi viime kesänä ostanut vaatteita, talveksi ostin yhden neuleen ja takin ja kaksi t-paitaa olen ostanut. Mutta siis nyt ostin kesäksi 150e vaatteita, äitiyshousut, paitoja, hameen, leggareita jne.. Ja vielä meinaan loppukesästä ostaa imetysliivit ja pari imetyspaitaa. Vähänkö on rikollinen tuhlari olo, ikinä en ole näin paljoa lattanut vaatteisiin ja yleensä ostan vaan aletangoilta.

Eilen ostin kirpparilta leggareitten kanssa kesäksi pidettäväksi tunikan ja jättipaidan yht. 6e. Mulla omat ostokset tätä luokkaa aina.. Lapsille sit 200e ei tunnu missään. Mut joo, pakkohan se on välillä itteensä rahaa laittaa. On kiva saada uutta, ole tyytyväinen.

Eihän tuo paljon ole. Mä ostan paljon kerralla, koska en useinkaan ilman lapsia mihinkään pääse. Joten kun vaatetta tartten, ostan vaikka mitä kerralla ja saattaa mennä vaikka 700e.

Itse olen vähän sen kokoinen, ettei vaatteita tai kenkiä löydy helposti sopivia, kirppareilta en ole vielä koskaan löytänyt sopivaa. Silloin on pakko ostaa, jos jossain näkee, eikä uskalla juuri odotella alennusmyyntejä tai vastaavaa. Ja etenkin nyt, kun vielä raskaana, niin tuntuu ettei ole sopivia housuja olemassakaan. Mutta alkuperäiseen; yleensä kertaostokset pysyvät alle 100e, joskus esim. takin tms ostoksen yhteydessä nousee kyl jo 200e paikkeille.. :/

ei tuo ole paljoa. ja kun et kovin usein itsellesi osta. mina ajattelin etta torsaisit kuten mina... yksittaiseen vaatteeseen tai kasilaukkuun voi menna jopa 600-1500 euroa; jos ostan paljon kerralla yritan katsoa etta jaa alle 3000 euron, muuteen shoppaan ihan vaan omaksi ilokseni, paita 150 euroa saappaat 300 euroa

Ei tuo ole paljoa. Itse en ole satsannut omiin vaatteisiin aikoihin. Nyt ostin gore-kengät, lenkkarit, gore-housut ja -takin, farkut, sukkia ja pikkareita. Tuntui pahalta törsätä, mutta nytpähän taas on vuosiksi kunnon ulkoiluvaatteet. Viikonlopun aikana meni varmaan... 400euroa omiin ostoksiin.