Kuinka paljon muistatte muiden kirjoituksia?

Kotona Kirves Kädessä

Aktiivinen jäsen
08.04.2007
30 102
1
36
Tuli vain mieleen... Mun yhteen ketjuun oli eilen joku harmaa luetellut muutaman mua + perhettä koskevan faktan. Kun itse en muiden kirjoitteluja hirveästi muista. Tai siis en osaa liittää nikkiä ja kirjoitusta yhteen. Tajuskohan kukaan? Ihan vaan, että kuinka paljon te muistatte?

Muistan erään palstalaisen yhden kommentin joka jaksaa edelleen naurattaa, oli kaikessa koomisuudessaan ihan mahdoton :laugh:
Varsinkin kun kyseisen palstalaisen mielipiteen asiasta on heittäneet häränpyllyä ja hän voisi sen kommentin suunnata nykyisellään myös itselleen mitä minulle aikoinaan totesi :D

Mutta en yleensä muista mitään. toi on jäänyt päähän eikä varmaan koskaan lähde pois.

musta tuntuu että yks ihminen käy lukemassa mun kirjotukset ja yrittää sen perusteella tehdä omat johtopäätökset, en oo kyllä ihan varma onko se se ketä epäilen...ja mulla niin surkee elämä ettei luulisi jotain oikeesti kiinnostavan niin paljoa.. :/

Muutaman nimimerkin kirjoittelut, muistan tosi hyvin ja joskus tulee mieleen kun joku jotain kirjoittaa että sehän oli viime viikolla aivan eri mieltä, mutta yleisesti ottaen en muista kovin tarkasti.

Muistan joidenkin nimimerkkien joitain kirjoituksia. Sellaisia, jotka ovat koskettaneet ja jääneet mieleen, tai sitten sellaisia jotka on ärsyttäneet todella.
Yleisesti ottaen muistan tältä palstalta joitain tosi hauskoja kirjoituksia, mutten muista kenen kirjoittamia ne oli :).

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Muistan joidenkin nimimerkkien joitain kirjoituksia. Sellaisia, jotka ovat koskettaneet ja jääneet mieleen, tai sitten sellaisia jotka on ärsyttäneet todella.
Yleisesti ottaen muistan tältä palstalta joitain tosi hauskoja kirjoituksia, mutten muista kenen kirjoittamia ne oli :).

näin mullakin, erityyisesti juuri muutama sinun kirjoitus jäänyt mieleen, niin hyvässä kuin pahassakin. siis niin, että en olisi voinut kanssasi enempää samaa/eri mieltä olla. =)

Minäkin tunnustan, että en kyllä muista kuka on mitäkin kirjoittanut. Täytyykin varmaan kipaista sinne Tiimariin vihko-ostoksille... :whistle: Kiitti vaan vinkistä!

Mutta olen havainnut saman kuin ap, että joskus joku tai jotkut harmaat tuppaavat muistamaan minun kirjoittamia asioita vuosienkin takaa... :headwall: Toisilla tuppaa vain olemaan erityisen hyvä muisti, näemmä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
En tosiaankaan muista muiden kirjoituksia :D
Siks minä en ainakaan ole kellekään pitkävihainen, kun en muista kenen kanssa oon ollu eri mieltä missäkin keskustelussa :laugh:

mää muistan sun yhen periaatteen.

Hohhoh :laugh: Se on minun perisyntini, mistä kyllä muistutellaan :laugh: Mutta voin kertoo että ei se minun periaatetta ole miksikään muuttanut että sitä ei kaikki ole hyväksynyt :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Eli siis se Tiimarivihko EI ole pelkästään urbaani legenda...

Ei, tosin mun vihossa on vain jotain kännisten höpötyksiä :snotty:

Se kuuluisa mökkiviikonloppu nääs :whistle:

Pisti vaan mietityttämään, kun harmaa tituleerasi minua hyväosaiseksi :D Ja lapsiani hemmotelluiksi :D :D

Yhteistyössä