Siis miten paljon saa hyvällä omallatunnolla huidella omilla teillään? Onko sillä mitään väliä, onko työssäkäyvä vai kotiäiti? Ja missä iässä lapset on jo niin isoja, että vanhempi voi harrastaa omia juttujaan ihan kunnolla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Palstalogiikan mukaan vanhemmilla ja varsinkaan äidillä ei saa olla omaa elämää ennenkuin nuorinkin lapsista on täyttänyt 18v.![]()
![]()
![]()