Kuinka paha rike on mielestäsi ottaa työpaikalta vessapaperia...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolona

Vieras
työpaikalla kuluu n. 50-70 rullaa vessapaperia viikossa, onko mielestänne kamala rike ottaa pari rullaa viikossa omaan käyttöön..olemme tosi pienituloisia, säästöä sekin mutta hävettää kuitenkin :/
 
no en mä nyt tiiä onko se kauhee rike,mutta voi pomoas huvittaa jos kiinni siitä jäät.
Toisaalta tuohan sekin luottamusta ettei varasta omalta työpaikaltaan.
 
EI oikeesti, siis sä käyt palkallisessa työssä ja suunnittelet (?) pölliväsi wc-paperia. :laugh:

Köy pöllimässä mieluummin vaikka huoltsikalta. Siel on monesti niitä tosi isoja rullia.
 
No, ei se nyt niin kamalaa ole jos tarpeeseen tulee.

Mun työpaikalla siitä joutuis häpeäpaaluun toimiston kahvihuoneeseen ainakin viikoks... Työkaverit sais siteen nauraa ja heitellä kaikilla tavaroilla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jh:
Kuka ei olis varastanu työpaikalta vessapaperia? Onneksi nuo ajat ovat itselläni onnellisesti takanapäin.

No mä olen sitte varmaan harvinainen poikkeus, kunnei ole tullut koskaan edes mieleen pölliä vessapaperia..eikä kyllä mitään muutakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jh:
Kuka ei olis varastanu työpaikalta vessapaperia? Onneksi nuo ajat ovat itselläni onnellisesti takanapäin.

No mä olen sitte varmaan harvinainen poikkeus, kunnei ole tullut koskaan edes mieleen pölliä vessapaperia..eikä kyllä mitään muutakaan.

En minäkään, ilmeisesti en ole ollut koskaan tarpeeksi köyhä.
 
No ei kai se paha rike ole, mutta onko se kannattavaa, jos omatunto soimaa ja täytyy pelätä jäävänsä kiinni ja kaikki parin euron takia. Jotenkin vaikuttaa aika työläältä, mutta jos tulee tarpeeseen, niin go for it!
 
Alkuperäinen kirjoittaja irtisanomisperuste:
voi seurata potkut. en ole ikinä varastanut duunista vessapaperia..
jollei lasketa paria arkkia taskuun, jos on nuha eikä nenäliinoja mukana

Tuohan on täysin tulkinnanvaraista. Kyllä olet varastanut sinäkin, valitettavasti :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja nolona:
työpaikalla kuluu n. 50-70 rullaa vessapaperia viikossa, onko mielestänne kamala rike ottaa pari rullaa viikossa omaan käyttöön..olemme tosi pienituloisia, säästöä sekin mutta hävettää kuitenkin :/

Mielestäni sillä ei ole väliä, miten paljon rahallisesti varastaa. Jos varastaa mitä tahansa, on varas.
Kyllä sen omatunto pitäisi sanoa. Varastaminen on tuomittavaa, vaikka kyse olisi pikkulasten karkkien varastelusta.
 
Minä luulin, että kyse sellasesta että kerran pöllii rullan töistä ku kotona loppunu, sellasen olisin ymmärtänytkin ja kerran itsekkin tainnu niin tehdä, mutta aika säälittävää tollanen systemaattinen näpistely. Tarjouksestahan saa ison säkin 10e:llä ja ku käytätte säästeliäästi niin riittää pitkäksi aikaa.
 

Yhteistyössä