Kuinka nuorelle te sanotte et karvat pitää ajaa pois?

  • Viestiketjun aloittaja "Inka"
  • Ensimmäinen viesti
hair
[QUOTE="Inka";30821141]Sehän on rikos antaa karvojen kasvaa intiimi alueille. Kerrotteko jo 7-vuotiaalle että karvat pitää ajaa pois heti kun ne kasvaa, vai minkä ikäisille olette alkaneet sanomaan karvojen ajelun tärkeydestä?[/QUOTE]

Unohdatte, että miehetkin ajaa karvansa. tai ainakin on muotia. syytä en tiedä.
 
Äijä84
Rakkaudella kaikille kaksplussalaisille.

Olette ihan hulluja koko sakki tyystin.

Eiköhän ne karvat ole joka pojan ja tytön ihan oma asia ajeleeko vai ei.

Ja toinen, jos tän keskustelun aloittaja ei ole ns. trolli niin voi jeesus mitkä asiat täällä saa tehdä lapsia.

Suosittelen poistumista internetistä ihmisille joilla on ongelmia noin 90% näiden keskustelujen aloitusten kaltaisten asioiden kanssa. Jos ritarillisuus on kuollut, niin tuntuu olevan myös maalaisjärkikin.

Mut edelleen, rakkaudella.
Antaa kaikkein kukkien kukkia, ja myös niiden tamien kehittyä omaa tahtia, suojataan hallaharsolla tarpeen mukaan.
 
fff
Mä ujona ja kainona ihmisenä varmaankin ajelisin karvat pois, jos olisin nyt siinä iässä. Aikoinaan ajattelin, että olen jotenkin omituinen kun häpeilin karvojani. Jossain vaiheessa aikuistuttuani päätin lopettaa asiasta häpeilyn.

Joten jos lapseni itse ottavat asian puheeksi, niin silloin käsitellään, muuten minulle on yks hailee, mitä tekevät.
 
vierailija
Elämä olisi taivaallisen ihanaa, jos ei olisi taivaan typeriä kanssaihmisä. Rikos on puuttua lasten karvojen kasvuun. Karvat ovat luonnollisia ja nuoren ihmisen oman psyyken kannalta niiden olemassa oloon ei puututa. Kun nuori itse aikuistuu, hän osaa karvansa ajaa tai olla ajamatta. Karvat kun ovat jokaisen oma henkilökohtainen asia.
 
vierailija
Minä aion kehottaa lapsiani antamaan luonnollisen karvoituksen kasvaa, jotta alapään ilmastointi toimii niin kuin sen pitääkin. Opin tämän itse kantapään kautta.

Sheivailun tuloksena sain finnejä alapäähän, kun pöpöt pääsivät helposti rikkoutuneesta ihosta sisälle. Nyt on häppäreissä rumia koteloituneita mätäpahkuroita.
 
Kyllä mä oon äitinä kertonut 13v pojalle, että niitä karvoja voi vähän siistiä tai ajaa kokonaan pois. Oon kertonut, että niihin tarttuu hajut joten niitä ajetaan sen takia pois ja jos häpeilee esim uimahallissa niin voi senkin takia ajaa ettei ne pursoile lahkeesta tai muista väleistä.
Poika otti vinkistä vaarin ja huomaa varmaan isona, että tytötkin tykkää ku on ajeltu mies ;)
 
Kyllä mä oon äitinä kertonut 13v pojalle, että niitä karvoja voi vähän siistiä tai ajaa kokonaan pois. Oon kertonut, että niihin tarttuu hajut joten niitä ajetaan sen takia pois ja jos häpeilee esim uimahallissa niin voi senkin takia ajaa ettei ne pursoile lahkeesta tai muista väleistä.
Poika otti vinkistä vaarin ja huomaa varmaan isona, että tytötkin tykkää ku on ajeltu mies ;)
Häh. Siis onhan se rujon näköistä jos naisilla karvat näkyy uikkareiden reunoilta, mutta miehille se käy. Ensin ootetaan, että karvat alkais kasvaa ja sitten ne ajellaan pois...
Enkä muuten tykkää ajelluista miehistä, kai mä oon vanhanaikainen. Ajeltu mies on naurettavan näköinen, varsinkin jos on karvaiset reidet :whistle:
 

Yhteistyössä