Harva kai lasten nähden ajalee...?Miksi pitää sheivata lasten nähden? Mä ajelen aina suihkussa käydessä. Ei siellä ole ketään muita silloin.
Harva kai lasten nähden ajalee...?Miksi pitää sheivata lasten nähden? Mä ajelen aina suihkussa käydessä. Ei siellä ole ketään muita silloin.
Jotkut tekee niin. Esim. tuo yks harmaa ekalla sivulla.Harva kai lasten nähden ajalee...?
Ei kai kukaan järkevä ihminen ota provoja täydestä? Saati vastaile niihin muka asiallisesti...Ei kai kukaan järkevä ihminen neuvo nuortaan tuommoisissa asioissa. Tekee mitä tekee ja ei se porsliini mikään autuaaksi tekevä asia ole. Ei lainkaan.
Häh. Siis onhan se rujon näköistä jos naisilla karvat näkyy uikkareiden reunoilta, mutta miehille se käy. Ensin ootetaan, että karvat alkais kasvaa ja sitten ne ajellaan pois...Kyllä mä oon äitinä kertonut 13v pojalle, että niitä karvoja voi vähän siistiä tai ajaa kokonaan pois. Oon kertonut, että niihin tarttuu hajut joten niitä ajetaan sen takia pois ja jos häpeilee esim uimahallissa niin voi senkin takia ajaa ettei ne pursoile lahkeesta tai muista väleistä.
Poika otti vinkistä vaarin ja huomaa varmaan isona, että tytötkin tykkää ku on ajeltu mies